Am primit pe adresa „redactiei”: Jurnalul lui Remus Cernea (partea a II-a)

Duminica, 24 iunie

M-am indragostit!!! Pentru prima oara in viata mea m-am indragostit (aproape) la prima vedere! De aceea ar trebui sa numesc acest jurnal „Jurnalul Fericirii”, dar mi-e teama sa nu fiu acuzat ca l-am plagiat de Steinhardt. Oricum e mort, deci el nu poate sa ma mai acuze de nimic. Da’ ce, parca pe Ponta, cand a plagiat, l-a acuzat de ceva Diaconu, ala dupa care a plagiat? Mai bine renunt la idee, ca cine stie cand ajung prim ministru si o sa se ia astia de mine cum se iau acum de Ponta. Si bine ca nu mi-am dat licenta, ca cine stie cum ajungeam si eu doctor, precum aia care au ajuns colonei fara sa traga un glont.

Oricum, divaghez. Nu stiu daca v-am zis, dar m-am indragostit! M-am indragostit nebuneste de o bruneta focoasa, o adevarata diva. E drept ca nu ne-am vazut inca fata in fata ci suntem doar prieteni pe facebook, dar cand e dragoste e dragoste, am stiut-o imediat. I-am povestit si mamei dar ea nu a inteles cum e treaba cu feisbucul asta, asa ca i-am zis ca mi-a prezentat-o Mazare, cu care chipurile m-am imprietenit in Brazilia, la Rio.

O cheama Gianina si ne conversam in fiecare seara pe chat. I-am declarat iubirea si ea a zis ca un barbat trebuie sa stie sa isi exprime sentimentele fara ocolisuri. Si ca ea ar face la fel, daca ar fi barbat, dar nu este. Evident ca nu este, de ce o fi tinut sa precizeze? Ma rog, de abia astept sa o intalnesc fata in fata, sa o duc apoi sa o prezint parintilor mei. Mai la vara poate o sa mergem sa ii arat cat de frumoasa e patria noastra, o sa ii arat Rosia Montana, desi nu stiu cu ce sa ajungem ca masina si permis de conducere nu am iar trenul cica nu mai trece pe acolo de mult, ca n-are lumea bani de bilet. Poate il conving pe Ponta sa imi dea o masina de la guvern, cu sofer, sa vada Gianina ce inseamna sa fii conslier de stat!

Pana atunci insa ma voi intalni cu ea aici, in Bucuresti! Daaa! Ziua cea mare este chiar maine! M-a invitat sa o insotesc la un mars prin centrul capitalei, Marsul Diversitatii parca ii spune. He, he, pai la cata experienta am eu pe partea asta, sunt perfect pentru a o insoti! Nu stiu exact despre ce diversitate e vorba, probabil diversitate politica. Voi putea in sfarsit imbina experienta mea civica cu cea guvernamentala iar Gianina va fi absolut incantata! Ba chiar o sa spun ca reprezint Guvernul si asa il mai derobez pe primul ministru de inca o sarcina grea, de a reprezenta el executivul si la acest eveniment, ca saracul e foarte ocupat cu tot felul de ordonante de urgenta.

Luni, 25 iunie

Am fost la Marsul Diversitatii si m-am intalnit cu „Gianina”. Am constatat ca era un fel de gay-parade iar pe „Gianina”, dupa ce a legitimat-o un politist, am aflat ca o cheama de fapt George Chirvasiuc. Politistul s-a uitat la mine si m-a intrebat cu un aer asa, sugubat, daca si mie imi plac bastoanele. Ce-o fi vrut sa zica? Ar trebui sa stie ca eu am fost intotdeauna impotriva violentei fortelor de ordine. Ma rog, nu conteaza ce a vrut sa zica, oricum, sunt distrus… Diseara ar fi trebuit sa o duc acasa, ca mama a facut placinta cu dovleac special pentru ea, ca mi-a spus ca ii place. O sa ii spun Gianinei…lui George, lua-l-ar dracu’, ca diseara e sedinta extraordinara de guvern si ca voi avea un program foarte incarcat in zilele urmatoare, avand in vedere cat de mult se bazeaza primul ministru pe sfaturile mele. Dupa aia o sa o sterg din lista prieteni.

Joi, 6 iulie

Se pare ca in spatele acestei manevre de bataie de joc la adresa sentimentelor mele se afla Basescu. Asta nu e democratie.

2 Răspunsuri to “Am primit pe adresa „redactiei”: Jurnalul lui Remus Cernea (partea a II-a)”


  1. 1 Prioritate de Dreapta august 8, 2012 la 7:00 PM

    Vedeți ce faceți, că se pripășesc prin PDL elemente separatiste, precum acest Emil Aluaș, care s-a înhăitat cu Sabin Gherman (autorul manifestului “M-am săturat de România”, din 1998). Atenție mare, PDL Cluj, doar n-oți fi vrând să intrați cu ăsta în alegerile generale ?!

    (Partidul) Uniunea Ardelenilor și Bănățenilor (site): “PUAB militează pentru autonomia administrativ-financiară a Ardealului şi Banatului acestea devenind unităţi federate ale României. PUAB îşi bazează ideologia pe trecutul milenar, specific al Ardealului şi Banatului. PUAB crede în succesul economic al celor 8 regiuni istorice din Ardeal si Banat. Fiecare regiune urmând să fie condusă de către un preşedinte ales direct, iar Ardealul şi Banatul va fi condus de un guvern regional în care vor fi prezenţi reprezentanţi români, maghiari şi germani”.

    Emil Aluaș – interviu:
    Rep.: S-a pus oficial problema regionalizarii. Ati avut membri ai uniunii care sa influenteze în vreun fel mersul lucrurilor?
    E.A.: Chiar sa influenteze, nu, dar am avut persoane care au facut lobby. Ne-am bucurat când am auzit proiectul, deoarece cele 16 judete la care aspiram si noi în Transilvania si Banat au fost împartite în 3 mari regiuni. Noi nu-l iubim pe Basescu, dar trebuie sa-l apreciem ca încearca sa schimbe ceva, cu un popor care nu doreste schimbarea. În 1990, în 6 iunie am venit acasa, locuiam în SUA pe atunci, chemat de Filarmonica din Satu Mare si de Andrei Plesu, ministrul Culturii. Reorganizarea teritoriala, Parlament unicameral, sunt lucruri pe care le discutam în vara acelui an aici, în Cluj, pe fleoasterul nostru, fosta Petru Groza. Uite că după 22 de ani încă nu a ieșit nimic, încă le discutam. Mare parte din cei cu care discutam atunci au plecat dincolo, un grup mai mare chiar în toamna anului trecut, oameni la 46-47 de ani.

    Alte declarații ale lui Aluaș:

    “Vom face alianţe cu partide mari din România, o primă alianţă o vom finaliza până în aprilie anul viitor” (adică aprilie 2011).

    “Voi numi secretar al Primăriei (Cluj) un german din Austria sau Bavaria”.

    “Asistăm la o disoluţie a fostei Românii, la o transformare a centrelor de putere în zona Centrului Europei. Noi, Ardealul şi Banatul, trebuie să rămânem ceea ce am fost din totdeuna, uniţi şi apărând cultura şi valorile istoriei noastre”.

    http://riddickro.blogspot.ro/2012/08/propaganda-destatalizarii-profita-de.html

  2. 2 Nemesis august 29, 2012 la 2:43 PM

    Esti destep rau, homofobule.


Lasă un comentariu




iulie 2012
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 119.799 hits