Gigi Becali, statuie sau împăiat?

Eu nu înțeleg cum pot unii sa îl plânga pe Jiji. Cum nu merita, săracu’ de el, sa stea la închisoare, ca nu a omorât pe nimeni. Nu inteleg cum pot oameni cu o inteligenta, educație si instruire peste medie sa compatieasca un incult pana la limita semi-analfabetismului si educat la nivelul unei primate vedeta într-o grădina zoologică. Cât despre intelect, ghinionul cel mai mare al „omului” a fost ca a crezut ca, bogat fiind, e automat si inteligent. Si, din ambele posturi, bogat si inteligent, „da m… beep… la DNA”. Da m… beep… la toată tara, la toata lumea, „la tot cartierul”. Da la oameni de cultura, la jurnaliști consacrati, la reporteri, la oameni politici, la oameni de afaceri, la oameni de fotbal. E adevărat ca de la ultimii a si luat, ca deh, in fond, e limbajul specific profesiei. Iar dacă unii nu au luat pana acum e pentru simplul motiv ca nu erau in target, nu ca Jiji se lua doar de cine merita, cum credeau ei. Ce nu stiu toti acestia e ca, de fapt, au luat si ei, dar in calitate de personaj colectiv si, deci, nu au realizat. Ca orice colectiv, de altfel, doar de aia a si esuat comunismul, ca totul era colectiv, adică al nimănui. Cum nimeni nu a avut constiinta bunului colectiv in comunism, nimeni nu are nici constiinta afrontului colectiv in capitalismul de mahala. Ba se mai si distreaza tamp de cum l-a făcut Jiji albie de porci pe unul, pe altul, pe toti ceilalti dar nu pe el.

E adevărat ca Jiji nu a omorât pe nimeni. Nu a tâlhărit si nu a violat. Dar de cand Codul Penal se reduce la omor, tâlhărie si viol? Sa înțeleg ca avem un Cod Penal prea stufos, cu prea multe infracțiuni? Ca talharirea statului nu se pune? Ca darea de mita nu se pune? Ca insulta si calomnia sigur nu se mai pun, e clar, asa a zis CEDO. Doar ca CEDO domiciliaza la Strasbourg, pe malul Rinului, nu la Bucuresti, pe malul Dambovitei, cu Jiji in prime-time la toate televiziunile dornice de rating ieftin. Iar dacă am aplica argumentul mult spus sofist ca si alții fac la fel sau ca au furat mai mult si nu au patit nimic (e adevărat, nu toți, dar din ce in ce mai mulți) am ajunge sa nu mai condamnat pe nimeni ca „de ce se fie ala primul”? De ce nu începem cu alții? Adică Parchetul sa aibă o lista de condamnabili si sa o ia, eventual, in ordinea prejudiciului, așteptand pana prinde pestele cel mai mare (care o fi ăla, ca părerile sunt împărțite). Sau, in cel mai rau caz, sa o ia in următoarea ordine: întâi uratii, piticii si ciufutii, apoi boschetarii, apoi politicienii, apoi vecinii care au doua masini si ocupa prea mult spatiu in parcare, apoi manelistii sau rockerii, dupa caz, apoi oamenii din fotbal si, cu voia Dvs., ultimul pe lista, Jiji.

Faptul ca Jiji e la pușcărie poate a mai daramat un mit, cel al lui Robin Hood sau Iancu Jianu de tip modern: ia de la stat (adică de la nimeni) si da la săraci. Si nu pateste nimic. Ba le mai tranteste si cate o m… beep… E bogat si da la saraci sub forma de biserici sau direct din buzunar, in bancnote de 50 si 100 de lei. Deci un model de urmat in viata. Dar nu toata lumea are norocul sa cumpere terenuri pe doi lei pentru oierit si sa se trezeasca peste 10 ani ca valoreaza milioane, după care sa mai facă si câte un schimb „avantajos” cu vreun minister, pentru a-si spori un pic averea. Si atunci, din tot ce are Jiji, copiatorii lui se descurca doar la partea cu datul m… beep… si o dau si ei cui pot: la profesorul de la scoala, la câte un coleg mai ochelarist, la câte un poliţist care are tupeul sa îi oprească in trafic, la câte un mos care traversează prea încet strada.

E adevărat ca, deocamdată, multi sunt încă prinși in paradigma „Free Gigi”, sperând într-o rasturnare de situație. Sau într-o minune crească, la ce pile divine părea ca are Jiji care, așa cum ne-a obișnuit, comunica din cand in cand direct cu Dumnezeu. Poate îl gratiaza Base, poate vin bodyguarzii si îl scot din pușcărie ca-filme, poate cade un trăsnet peste gardul de la Rahova. Poate. Dar nu se va întâmpla nimic din toate astea. După doi ani va începe sa solicite eliberarea conditionata si va ieși după aproape trei. Carti nu va scrie ca nu il va crede niciun judecator, cand el de abia a reusit sa citeasca una, a lui Coelho, si aia pe pasaje, ca nu i-au placut toate. Deci e „Three Gigi” (felicitări celui cu ideea), dupa cum a stabilit Înalta Curte de Casatie si Justiție.

Ce nu știu toți cei care l-au luat drept model de urmat in viata si/sau ii plâng pe umăr, in privat, pe retelele de socializare sau la TV, e ca Jiji e ca si terminat. Peste trei ani, cand va ieși, nu va mai avea nimic. Clubul i-l va lua Hrebe sau altul (sa nu uitam ca acțiunile Stelei nu mai sunt pe numele lui, gratie subsemnatului care l-a determinat sa se fereasca de o eventuala executare silită), despagubirile catre stat si banii confiscati de DNA însumează si ei vreo 2 milioane de euro cash, terenurilor le-a scăzut valoarea si lichiditatea si o sa continua sa scadă, influența si-o va pierde. In lumea in care s-a învartit Jiji trei ani de parnaie înseamnă mult. Al Capone a stapanea un stat întreg cand a intrat la Alcatraz si, cand a ieșit, era zero. A murit la 48 de a ani jigarit si bolnav.

87 Răspunsuri to “Gigi Becali, statuie sau împăiat?”


  1. 1 Marcel iunie 11, 2013 la 2:11 PM

    Domnule Bodu,

    In principiu aveti dreptate, codul penal nu se reduce la omor si talharie.
    Inainte de a va adresa intrebarea mea fac o introducere: In 1998, am schimbat un apartament cu 3 camere et. 1 din Dr. Taberei cu unul in Piata Alba Iulia, 2 camere etaj 2. Actale LEGALE au fost untocmite la un notariat public cu respectarea tururor prevederilor legale si plata tuturor taxeleleor si impozitelor.
    AR TREBUI SA MA TEM ?

    Asa a fost si in cazul lui Becali: I-a propus lui Babiuc, ditamai ministrul Ap. N., acest schimb de terenuri, iar acesta, la randul lui a obtinur APROBAREA de la CSAT.
    La fel s-au intocmit acte legale si s-au platit taxe si impozite.
    Nu a luat, sau nu a schimbat nimik cu forta.

    UNDE E GRESALA ? A propune o afacere inseamna infractiune ?

    In cazul valiza – mita, ca sa faci o echipa de fotbal sa joace mai bine…
    O admit cu greu dar o admit .

    Inteebare: Nu tot mita se numeste cand doctorii primesc bani pt a-si face serviciul mai bine, sau manelistii cu celebrul „FARA NUMAR, nu se incadreaza la MITA ? Sau mai sunt n cazuri, in diverse domenii.
    Sau, tot din fotbal: Muresan de la CFR, cand activa in divizia B a recunoscut PUBLIC la TV, ca a motivat mai multe echipa. Pt el, pt toti acestia nu este aceiasi lege ?

    Din acest motiv imi este scarba de tara asta si justitia ei de 2 bani. II articuleaza doar pe cei care TREBUIE sa fie taxa;i.

    Rusine dle Bodu, rusine justitiei romane.

    • 2 sbodu iunie 11, 2013 la 2:39 PM

      Ați dat mita pt schimbul de apartamente? Apartamentul primit in schimb era al unei persoane juridice si mita a fost data reprezentantului acesteia? Cam așa se pune problema

      • 3 Marcel iunie 12, 2013 la 6:00 AM

        Doctorii, manelistii, Muresan – CFR, cand primesc bani NEMUNCITI, doar pt a-si face mai bine treaba nu se numeste tot MITA ? De ce acestia sunt liberi ?
        De ce omiteti sa raspundeti ?

      • 4 Dan Ioan iunie 12, 2013 la 11:53 AM

        care mita?

      • 5 stephy iunie 14, 2013 la 5:50 AM

        D-le Bodu, lasati palavrageala ca nu tine, macar Becali, a ridicat Biserici, a facut sate, a dat bani la saraci, ANAF-ul ce a facut si ce face, ia banii de la cetatenii cinstiti, ii executa de le ia tot ce mai au, ii apara pe cei bogati, corect? Daca nu recunoasteti inseamna ca traiti pe alta planeta……….

        Becali, o fi el semianalfabet, cum ziceti, o fi el smecher, dar e cam singurul care a facut ceva pentru cetatenii de rand, pe cand ceilalti dau din papagal, traiesc din banii luati cu japca de la cetateni, ca asta face anaf-ul, iti baga mana in buzunar te taxeaza si te suprataxeaza pana iti sar capacele, de unde si pana unde atatea impozite si taxe d-le Bodu? ca din cate stiu eu Romania ii cam prima in UE la numar de taxe si impozite, sau vi se pare ca romanii is cei mai avuti si au de unde????

        Dar ce vi se pare??? Romanii primesc ceva in schimbul atator taxe? Rahat pe bat, exact asta primesc, la doctori trebuie sa dai spaga, la profesori dai spaga, la politisti dai spaga, impozitele trebuie sa le platesti, ca daca nu finantele te executa……..in fine, ce sa mai……pentru unul ca Becali eu personal ies in strada, ca e singurul care se gandeste si la cei mici. Dar flota unde e? aurul de la Rosia Montana unde merge? Cuprul? Gazele de sist? Sau va doare-n cot de populatie.

        Pai astia care is implicati in gesefturile astea enumerate mai sus, in comparatie cu Becali, ar merita executati, averea luata toata, sau ANAF-ul nu se baga??? si familia sa plateasca glontul plus serviciile funerare, iarasi daca nu sunteti de acord, traiti cu adevarat pe o alta planeta, ca asta se cheama SUBMINARE A ECONOMIEI NATIONALE, ceea ce e mai grav decat ce a facut Becali.

        Hallllllllllllooooooooooo, in curand o sa aveti o tara plina de tigani, corect? Mno, s-o guvernati bine!!! ca aia o sa va sara in cap si o sa va ia gatul cand nu o sa le dati ce le trebuie, ajutaore sociale, bani sasmd, ca va bateti joc de romanii de rand, pana vor pleca toti si o sa ramantei cu coloratii, ce deja is multi, ca doar statul le da bani, bani pe care ii ia de la romanii cinstiti. Rusine pentru atacul la Becali, Rusine!

        Ma rog, se pare ca Dvs. traiti in alta lume, asa ca atunci cand va treziti, prin 2030, cred luati primul avion si plecati din tara coloratilor, ca nu e de gluma cu ei.

    • 6 Claudiu iunie 11, 2013 la 5:19 PM

      Aveti dreptate, dar va intreb daca viata dvs. ar fi luata la purecat, sau viata multora dintre noi ar fi pusa sub lupa cati ani de inchisoare am face pentru greselile noastre ??? Eu cred ca multi . Nu tin partea lui Becali dar mi se pare o vanatoare de oameni sus pusi care nu schimba cu nimic viata din Romania. Loviturile grele sunt in prostitutie, trafic de carne vie, droguri si …culmea niste judecatori si procurori care la randul lor sunt cu mult sub nivelul celor pe care ii judeca sau ii aduc in fata justitiei. Legea ar trebui aplicata de la Basescu in jos fara a tine cont de gradele de rudenie. Ce spuneti domnule Bodu?

    • 7 preotul deceneu iunie 13, 2013 la 5:09 AM

      Ce fatza ce tzigan are si Bodu asta!

  2. 8 Efrem iunie 11, 2013 la 2:21 PM

    Cat timp Gigi a fost liber nimeni nu a zis nimic, acum cand e la puscarie multi viteji se arata. Din punctul meu de vedere toti cei care au inceput sa vorbeasca despre Gigi dupa ce a fost inchis sunt niste lasi, si cred ca sunteti de acord cu mine la acest punct.

    Eu sunt unul dintre cei care „il plang” pe Becali, dar stiti din ce cauza? Nu din cauza ca a fost condamnat pe nedrept pentru ca nu stiu eu ce si cum a facut, dar „il plang” dintr-un singur motiv: e singurul om din fotbalul romanesc care mai presus de banii care ii castiga din fotbal, vrea sa faca numele acestei tari cunoscut in Europa.

    Tata ma invatat sa tin cu Dinamo, si asa am facut pana nu de mult, insa acumuland experienta mi-am dat seama ca sunt dezamagit de fiecare data de echipa mea favorita si pana si de celelalte echipe. Mi-am dat seama ca acesti conducatorii si patroni ai cluburilor nu sunt interesati de performanta, nu sunt interesati ca noua suporterilor sa ne fie bine, sa ne simtim mandrii de o echipa care ne reprezinta bine peste hotare..telul lor este sa faca bani si atat. Eventual sa ia tineri sa ii creasca si sa ii vanda..si ei sunt multumiti. Ei..Gigi nu a facut (numai) asta. El a trecut la un alt nivel. Am inceput sa iubesc steaua de cand am vazut ca omul vrea mai mult decat bani, vrea ca steaua sa devina iarasi o forta si drapelul Romaniei si imnul sa fie prezente tot mai des pe scenele marilor stadioane din lume. Asta a fost lucrul care mi-a placut la el si care ma determinat sa urmaresc steaua, si acesta este lucru care ma face sa imi para rau pentru dansul.

    Nu sunt de acord cu faptul ca are gura mare, ca ii ironizeaza pe oameni, ca vorbeste urat, dar pentru mine personal faptul ca a furat bani in dosarul schimburilor de terenuri sa stiti ca nu inseamna prea mult. De ce ? Pentru ca in tara asta toti fura, si nu putin. Nu mai sunt sensibil la lucruri de genul acesta. Daca un simplu logo cumparat cu 1 dolar ajunge sa coste sute de mii de dolari, sa stiti ca nu ma mai impresioneaza si nu mai sunt mirat de astfel de lucruri si devreme ce nimeni nu e pedepsit sau tras la raspundere, este normal sa imi para rau in primul rand de steaua care a fost condusa de omul acesta pentru ca cel probabil va ajunge ca toate celelalte echipe din liga 1 sa se piarda in mediocritate.

    Ati pomenit in postarea dvs de ‘mita’. Ei la acest capitol dati-mi voie sa va contrazic. Faptul ca Becali a vrut sa premieze jucatori in cazul unui rezultat bun nu este ilegal. Datoria acelor jucatori a fost sa intre pe teren, si sa isi apere corect sansele. Atat! Daca ei ar fi facut acest lucru, Becali nici nu ar fi intervenit, insa Becali s-a temut ca ei vor fi mitutiti de ‘alta echipa’ ca sa nu isi apare corect sansele (lucru ilegal – implica mita) , si atunci le-a zis clar:’fratilor, nu va cer nimic mai mult decat ceea ce va cere regulamentul, mergeti si jucati corect! daca faceti acest lucru va premiez.’ Unde e problema ? Adica omu le-a zis : -Jucati corect ! si tot el e tras la raspundere ca de ce le-a zis lor asta? Atunci si sponsorizarile sunt tot mita, cei care dau banii ii mituiesc pe cei care primesc sa le afiseze bannerul in fel si fel de locatii (pe stadion, pe tricouri, etc).

    Cu alte cuvinte, mita inseamna sa il motivezi pe cineva (financiar, etc) cerandu-i sa faca un lucru ilegal nu ? II dai la doctor un ban ca sa te bage in fata la consult, sa nu stai la rand. II dai la politist un ban sa nu iti dea amenda, ii dai la primar ca sa iti dea avize. Nu e logic?

    Daca dumneata sti ca ai un primar rau in oras, care are ceva personal cu dumneavoastra si stiti ca trebuie sa va dea un aviz (care in mod normal ar trebui sa il elibereze) dar dansul nu vrea sa faca acest lucru. E mita ca mergi sa ii dai bani ca sa isi faca datoria? II zici: domnule uite va dau banii astia ca sa imi dati avizele pe care oricum ar trebui sa mi le dati in mod normal, dar daca dumneavoastra nu vreti inseamna ca asteptati ceva de la mine si deci va dau banii acestia. Intrebarea mea pt dvs este: -Cum se cheama? Mita sau santaj?

    Adica Gigi s-a simtit santajat si a fost acuzat de mita? El stia ca daca nu marca banu’ pierde titlu (pentru ca formatia aceea nu isi va apara sansele corect) si atunci sansajat fiind, a mers si a dat bani ca aceia ‘sa isi faca datoria’ nimic mai mult. Nu le-a cerut sa se lase batuti, sau sa faca ceva ilegal.

    Sunt curios daca o sa cititi acest comentariu si daca il veti publica. In functie de acest lucru se va contura o imagine mai buna despre dumneavoastra, cel putin in mintea mea.

    • 9 sbodu iunie 11, 2013 la 2:41 PM

      Eu cred ca am fost primul care a vorbit…si făcut…înainte. Plus ca eu nu mă refer in articol la Gigi ci la cei care îl plâng. Nici la aia toți, ci doar la cei de la care personal nu mă aștept.

    • 10 Tibi iunie 11, 2013 la 2:56 PM

      @efrem: „Faptul ca Becali a vrut sa premieze jucatori in cazul unui rezultat bun nu este ilegal.” – becali a oferit bani unor jucatori pt a profita el si steaua de rezultat. Asta se numeste mita. N-are nimic de-a face cu premierea. Este trist ca multi oameni nu inteleg acest lucru…:(

      • 11 letalcobra iunie 11, 2013 la 7:38 PM

        În plus, acești jucători nu au fost premiați în jocul direct cu Steaua sau cu alte contracandidate la titlu. Apoi, premierea făcută de Jiji era menită să altereze rezultatul printr-un exces de dorință de a câștiga, ce putea degenera și în picioare rupte. Doar, doar, vor câștiga premiul. Părerea mea sinceră este că a fost vorba mită.

      • 12 Efrem iunie 11, 2013 la 9:59 PM

        @Tibi: Pai imagineaza-ti ca ca jucatorii si-ar fi jucat sansele corect si Gigi ar fi stiut lucrul acesta. Normal ca s-ar fi bucurat intr-un rezultat favorabil, dar nu vad ce e rau in asta? El a oferit bani ca sa isi joace corect sansele. Evident ca nu le putea da bani in cazul unei infrangeri ca acest lucru ar fi insemnat ca acei jucatori primeau bani din 2 parti in acelas timp. Si daca nu dadea bani, in cazul unui egal sau victorii tot Gigi ar fi iesit in castig, asta inseamna ca e vinovat? Ce legatura are una cu alta? Nu stiu cu cine juca Universitatea Cluj atunci, dar sa presupunem ca juca cu echipa X. Ar fi fost mita daca ar fi mers Gigi la echipa X si le-ar fi dat bani sa nu isi apere corect sansele. (lucru care cu siguranta s-ar fi intamplat) Ce e rau in faptul ca eu vin la tine la ghiseu si te rog sa-mi dai o adeverinta si tu nu vrei desi esti obligat sa mi-o dai. Nu am cum sa dovedesc ca tu nu vrei sa imi dai acel lucru, si de aceea, nu am de ales decat sa te motivez financiar sa iti faci meseria, nimic mai mult. Ia o moneda si da-mi ce mi se cuvine. Repet, asta e santaj nu mita. Sunt santajat, poate ca la fel s-a simtit si Gigi, santajat. A simtit ca toata munca de 1 an se poate duce de rapa in ultima etapa daca o singura echipa primeste bani ca sa nu joace. Deci pt el a fost clar ca singura sansa ca sa nu se intample asa ceva e sa ii premieze si el. Si putea sa o faca in ascuns insa a considerat ca nu e nimic ilegal in asta, la fel cum consider si eu.

      • 13 Marcel iunie 12, 2013 la 6:13 AM

        Tibi
        Multi oameni vad NEDREPTATEA. Stim cu totii ca medicii primesc, cititi cer, bani pt a face MAI BINE, o anumita activitate pt care sunt platiti de stat. Ei de ce sunt liberi – SUNT MULTI, FOARTE MULTI !!! Manelistii, la fel, cu celebrul lor FARA NUMAR . Din fotbal, la promovarea CFR-ului, Muresan a recunoscut public ca a motivat echipe pt. a promoca CFR-ul. DE ce e liber.
        Hai sa vedem problema in ansamblul ei, nu doar pe portiunea BEcali.

        Ai inteles ?

    • 14 Cyril iunie 11, 2013 la 3:58 PM

      Il doare-n cur de numele Romaniei in Europa. Ca sa citez: „Pentru mine banutul in buzunar conteaza”. Atat am avut de spus si nu vreau sa intru in alte polemici.

      • 15 Efrem iunie 11, 2013 la 10:02 PM

        @Cyril: Te inseli. De steaua au auzit toti, si se tem. De restul formatiilor nu stie nimeni. Vaslui a facut o faza faina anul trecut dar, s-au vandut toti jucatorii, s-a scos banu si echipa se bate la retrogradare acum..specific noua. Steaua a facut o figura frumoasa, a jucat cu o Chelsea montata nu cum au jucat aia de la MAnchester cu CFR..cu echipa a 2. De steaua se tem multi acum, tocmai deastea cred ca va fi si exclusa, si sunt multi care se bucura pt asta, ca au scapat de o adversara puternica.

      • 16 Efrem iunie 11, 2013 la 10:12 PM

        @letalcobra: Pai Gigi ar fi trebuit sa ii premieze in meciul direct cu steaua sau alte formatii? Putea sa ii premieze si nasa, care ar fi fost problema? Dupa cum am zis, daca toti jucatorii s-ar reuni si ar face un apel, si sa zica: „fratilor, sponsorul acesta care noi il purtam pe piept ne premiaza doar daca castigam, e mita frate, jos cu sponsorul de pe tricouri”. Plus ca situatia stelei a fost speciala , se juca ultima etapa si se decidea titlul. Evident ca daca situatiile erau inversate, venea altcineva cu premierea. Nu cred ca o echipa puscata poate sa scoata un rezultat bun in fata unei echipe mai bune, fiind doar motivata financiar cu ceva banuti. Gandeste-te la meciul dintre barcelona si bayern. I-au umflat germanii de nu s-au vazut. Crezi ca nu au jucat pe prime colosale catalanii? Ajungeau in finala, castigau si faceau o caruta de bani. Dar cu toate astea, cu toate primele care le-au fost promise, nu au reusit sa faca nimic, nici sa rupa un picior precum zici tu. Stai linistit ca exista un mod de conservare a energiei pe teren, nu poti fugi ca prostu sa ii rupi pe adversari 90 de minute. Orice gest necugetat poate culmina cu un cartonas rosu, si automat telul a fost pierdut, primele au disparut. Fratilor nu intelegeti, Gigi nu le-a cerut marea si sarea. Le-a cerut sa nu se lase, ca a mirosit el ceva la mijloc. Dar precum zicea si el, banii lui nu faceau nimic. Gandeste-te ca le dadea sa iau un exemplu 5000 de euro de bucata. Deci gigi scotea din buzunar 11 jucatori x 5000 euro = 55000 euro. Apoi venea contracandidata la titlu cu 30000 euro (aproape cu jumatate mai putin), isi alegea 3 jucatori din formatia cu care urma sa joace si le promitea 10000 mii de caciula deci 3jucatori x 10000 euro = 30000 euro. Degeaba 8 jucatori trageau spre victorie/egal daca 3 trageau spre infrangere. Meciul era pierdut. Aia 3 i-a tradat pe restul si s-au facut cu banet mai mult decat ar fi primit de la gigi. Nu e exclus sa se fi intamplat asa. Dar gigi a mirosit asta si le-a tot zis, sa nu faca asa ceva ca e pacat de coechipierii lor. In fine…ce a fost a fost

  3. 17 Marius iunie 11, 2013 la 2:36 PM

    Respect pentru articol, foarte bine punctat!

  4. 19 anonim iunie 11, 2013 la 3:00 PM

    Sunt un simplu om, sunt un suporter stelist, iar ceea ce ai facut domnule BODU aceea de al ,,termina pe GIGI BECALI ” de fapt, ai distrus visurile a milioane de stelisti . Ai distrus STEAUA si asa este o ,,crima morala ” pentru foarte multi oameni din Romania.Eu stau si ma intreb: de ce intra numai unii la puscarie si alti care au savarsit fapte mult mai grave decat GIGI BECALI sunt liberi?

  5. 21 lolec iunie 11, 2013 la 3:03 PM

    Buna ziua, sunt un inginer din Iasi, cu vreo 18 ani de scoala, si inca vreo 6 de munca, un tinerel o sa spuneti, dar de ce nu spuneti nimic de Dl. realizator de emisiuni, care a UCIS un om, de ce nu spuneti nimic de cei care au UCIS „moral” mii de oameni prin „smenurile” cu zona industriala a Iasului ( Tepro, a fost UCIS un om in plina strada dupa care Criminalul la comanda a fost extradat si traieste bine mersi, dar Terom, Combinatul de fibre sintetice) si mii de exemple in toata tara… si bagati in seama un ciofligar de teapa lui George Becali. Toti cei cu terenuri asa s-au imbogatit. De ce nu va bateti joc, ca asta faceti in aceasta postare a Dumneavoastra, va bateti cu pumnul in piept ce tare ati fost, ca in sfarsit aveti ocazia sa radeti de cel care a ras de dumneavoastra. Sunteti penibil !! Nu iau aparare nimanui, dar ca un fost politician, cu ceva bun simt sa ajunga sa citeze pe Dl. Becali…e jalnic…dar se pare ca nu v-ati mai vazut prin presa si ….”gata , acum il fac pe JIJI”… foarte URAT. Diplomatia oamenilor politici romani lipseste cu desavarsire. Va multumesc ca ati citit aceste randuri!

  6. 22 no name iunie 11, 2013 la 3:13 PM

    Bodule ai fost,vei fi si vei ramane un frustrat care slujeste alte interese,Jiji cum il numesti tu a facut sute de oameni fericiti,tu pe cine?A donat banii ,milioane de euro pentru oameni aflati la anamghie,sinistrati,bolnavi,etc….tu ce ai facut pt societatea romaneasca?? Sa iti fie rusine sa judeci un om care e injunghiat pe la spate,va aruncati ca vulturi la les

  7. 23 Puski iunie 11, 2013 la 3:18 PM

    Bun bun, felicitări pentru articol!

  8. 25 laur iunie 11, 2013 la 3:49 PM

    vad ca multi oameni il apara pe acest infractor,de aici deduc ca nivelul de cultura si de educatie a scazut mult in Romania.aparand un om care in toate stenogramele apare injurand si insultand pe toti cei care ii stateau in cale,imi dau seama ca suntem la un nivel foarte coborat ca popor si ca educatie.cum poate acest infractor sa invoce familia,cand tocmai el si-a bagat si si-a scos in(din) toate mamele adversarilor sai?

  9. 26 Cristian D. iunie 11, 2013 la 3:57 PM

    Domnule Bodu, cu tot respectul, dar lasati o mare impresie ca nu inteligenta ci frustrarea sunt valorile care va guverneaza si care va imping sa scrieti astfel de articole. Intr-un fel aveti dreptate, dar nu este suficient. In primul rand, de acolo de pe Everestul ratiunii unde aveti impresia ca sunteti ati cazut intr-o mare confuzie: a fi „incult pana la limita semi-analfabetismului si educat la nivelul unei primate” nu te face automat si infractor! Pentru ca despre asta vorbim acum: despre infractiuni si justitie! Despre plata si rasplata! Lasati-ma macar sa cred ca nu pe astfel de principii a fost judecat Gigi (ma refer la inteligenta si educatie)! Recunosc ca ma numar printre cei care il compatimesc! Si cand spun ca il compatimesc, nu ma refer numai la el, la Gigi Becali, ci ma refer la orice om al acestei tari (inclusiv la mine) care spera la o justitie dreapta, bazata exclusiv pe principiile statului de drept. Pentru ca impresia lasata in urma este cu totul alta. Impresia lasata in urma este ca Gigi a platit cu libertatea polite mai vechi, care nu au neaparat legatura cu justitia, ci mai degraba cu moralitatea, iar cu acest lucru nu am cum sa fiu de acord oricat de mult mi-ar placea. Si chiar daca pentru mine si pentru multi altii faptul ca Gigi este izolat acum de restul societatii reprezinta un lucru benefic si sanatos in acelasi timp, raman totusi cu amarul gust ca pretul platit este prea mare. Si cand spun asta, nu ma refer la pretul pe care el il plateste ci la pretul pe care NOI il platim, pentru ca sentimentul ca justitia este impartita in mod egal a fost serios afectat. Sincer, ma tem!

    In incheiere as vrea sa pun cateva intrebari retorice:

    – ar trebui sa ma tem daca sub o forma sau alta inchei un contract cu statul din care eu castig mai mult decat statul o face?
    – ar trebui sa ma tem daca, acasa venind si gasind hotii inauntru, „reusesc” sa nu-i las sa plece cu bunurile mele?
    – ar trebui sa ma tem de ziua cand sotia va naste si voi fi OBLIGAT sa ma duc cu o „mica atentie” la doctor?

    • 27 sbodu iunie 11, 2013 la 3:59 PM

      Art nu se referă la Becali ci la unii din sustinatorii lui

      • 28 Cristian D. iunie 11, 2013 la 5:42 PM

        Ma bucur totusi ca-mi dati dreptate!

      • 29 skama iunie 11, 2013 la 8:38 PM

        sustinatorii sunt poate tocmai din cauza ca becali plateste pentru niste lucruri pe care le-am facut intr-un oarecare mod toti dintre noi, pe cand, altii care au facut mult mai mult rau, si nici macr un gest de bine… stau bine :))

    • 30 Nicu iunie 11, 2013 la 5:18 PM

      Bravo! Intrebari de nota 10. Sper ca dl atotstiutor sa si raspunda.

    • 31 Tibi iunie 11, 2013 la 9:00 PM

      @ Cristian D: Condamnarea lui becali este un pas enorm catre normalitate si catre respectarea statului de drept. becali nu l-a respectat. Statul de drept spune ca nu ai voie sa-ti faci singur dreptate chiar daca hotii pleaca cu bunurile tale furate. Asta este statul de drept ( pe care, dupa cum scri, il respecti). Faptul ca politia nu este in stare sa-ti gaseasca la timp masina sau alte bunuri furate, este cu totul si cu totul altceva.
      Problema in cazul lui becali este ca aceste cazuri in care a fost condamnat sunt toate la limita intre legal si ilegal ceea ce naste fel si fel de teorii conspiratoare gen: „a platit pt ca a suparat pe altii”. Este o prostie sa crezi asta: In schimburile de terenuri, atat becali ( care a si recunoscut ) cat si cei din MapN stiau ca fac un prejudiciu statului dar fiecare si-a luat partea. Nu am nici cea mai mica indoiala ca acest individ a incalcat legea !
      Romania are o mare problema sociala: nu exista nici un fel de respect fata de stat. Asta nu este o problema a perioadei post-decembriste ci tocmai a perioadei comuniste.,Ceea ce se intampla de la 1989 incoace este numai o refulare enorma: acea „mica atentie la doctor” a fost introdusa si practicata cu succes in anii de glorie ai comunismului…;)
      Daca nu ai respect fata de stat, nu ai respect nici fata de cei din jurul tau…

      • 32 Cristian D. iunie 12, 2013 la 9:01 AM

        @Tibi, daca tu crezi ca asta este normalitatea spre care trebuie sa ne indreptam, pe de o parte lasa-ma sa-mi exprim dispretul pentru o astfel de normalitate, pe de alta parte lasa-ma sa cred ca este un pas catre MCV si doar atat. Legat de facutul singur dreptate… imi place ca sunt multi cei ca tine, care vor sa imbrace cacatul intr-o frumoasa poleiala si eventual sa-l si atarne in bradul de Craciun. Ca sa raspund concret, a-ti recupera un bun furat nu inseamna a-ti face dreptate; dreptate iti faci din momentul in care aplici sanctiuni, ceea ce nu s-a intamplat.

        Mergand mai departe, ma bucur pentru ca esti de acord cu mine: exista o problema in cazul lui Becali! Punct!

        Iti dau in schimb perfecta dreptate… absoluta dreptate cand spui ca problema Romaniei este ca nu exista nici un fel de respect fata de stat, fata de institutiile statului. Mai bine spus decat atat nici ca se putea! Bine, bine… dar cum vine statul in intampinarea acestei probleme? Cum isi recastiga statul credibilitatea in fata oamenilor? Poate ca pe tine te-au convins cu cacatul imbracat in poleiala, mie insa imi pute de la o posta!

      • 33 Tibi iunie 12, 2013 la 11:09 AM

        @ Cristian D: cred ca trebuie sa-ti pui intrebarea: „cine este statul?” Noi, oamenii suntem statul ! Iar noi, oamenii in Romania avem o mare problema nefiind in stare dupa 20 de ani sa ne schimbam mentalitatea in asa fel incat sa ne adaptam unor standarde la care tanjim… Nu am intalnit niciunde in Europa de vest mentalitatea: „mie mi se cuvine totul dar nu am nici un fel de responsabilitate” sau/si suspiciunea cronica din societatea romaneasca, suspiciune fata de orice si oricine.
        Ooohh…”privare de libertate” nu inseamna sanctiune ?? Si ca sa-ti raspund tot concret: mi s-a furat masina care este asigurata, am reclamat la politie si mi-am luat banii de la asigurare. Daca toata lumea ar proceda cum a procedat becali atunci, da-mi TU un scenariu, unde s-ar ajunge??
        Nici o politie din lume nu poate face fata criminalitatii, mai ales celei marunte ( furturi, spargeri, in care sunt implicate numai bunuri materiale…)doresti sa transformam totul intr-un stat politienesc ?
        Da, exista o problema in cazul becali dar nu faptul ca ar fi fost condamnat pe nedrept ! La legile la care la momentul actual exista, da, condamnarea lui este argumentata. Daca maine vor fi alte legi, este alt subiect !
        Cazul becali divulga sparanoia, egoismul si superficialitatea ce domnesc in societaea romaneasca…

    • 34 popescu iunie 12, 2013 la 2:06 PM

      tot citesc de doctorii care iau mita. si va plingeti ca iau mita.
      exista o vorba: nu-i prost cine cere, ii prost cine da.
      Daca te plingi ca iti naste nevasta si tu dai mita, o meriti. Nu te obliga nimeni sa dai mita, sa dai bani ca asa face toata lumea. Iar daca iti cere vreun doctor bani, fa-i denuntz. sau da-l in git ca sa intelegi mai bine

      • 35 Cristian D. iunie 14, 2013 la 12:21 PM

        Pai nu, poate doctorul nu cere (in cel mai bun caz), dar risti sa nu-i dai? Dar chiar daca ii dai, fara sa ceara, risti puscaria (stimulezi financiar pe cineva in interes comun sau in interesul altcuiva)? Intreb si eu… Si nu ma refer neaparat la mine, ma refer la marea majoritate.

    • 36 anonim iunie 12, 2013 la 5:44 PM

      din pacate la toate raspunsurile tale eu zic un . DA , ar trebui sa ne temem la adevarurile scris mai sus .

  10. 37 try2ignore iunie 11, 2013 la 4:03 PM

    …si daca dupa ce actualul presedinte (care sigur o sa fie condamnat dupa ce termina mandatul) o sa fi una dintre victimile colaterale ale vânătoarei de vrăjitoare care o sa-i urmeze…?
    … si daca o sa fii condamnat cu executare pentru dare de mita, fals si uz de fals, pentru complicitate la abuz în serviciu în formă calificată şi continuată…nu crezi ca e posibil ?
    … ma intreb si daca atunci o sa ai acelasi mod de-a „blogui”
    … ma intreb de ce nu ai „bloguit” inainte de executarea lui Becali

    Nu intentionez sa te jignesc, nu iti doresc sa fi condamnat (stii sigur ca e posibil) dar doar din dorinta, de a te razbuna ( sunt ferm conviins ca te rascolesc razboaiele verbale avute de-a lungul timpului cu G.Becali, asta reiese din post-ul tau, vezi Doamne tu cu inteligenta peste medie sa fi persiflat de un incult cu inteligenta de primat) si de a avea ultimul cuvant, nu mi-se pare gindirea unui om cu inteligenta, educație si instruire peste medie…mai ales ca ultima propozitie din post-ul tau denota mai mult o doriinta a ta personala decat o concluzie…(nu-i asa)

    P.S. si daca tot pozezi in Eliot Ness, nu uita ca „incorupibilul” a murit facand infarct la 54 de ani „inecat” in alcool, povestiindu-si viata prin cârciumi (ciudata legatura cu post-ul tau nu gasesti)

    • 38 sbodu iunie 11, 2013 la 4:22 PM

      Eu nu sunt Elliot Ness. Art. nu se referă la Becali ci la unii din sustinatorii lui. Altora mă adresez, nu lui Becali si nici celorlalti.

    • 39 Tibi iunie 11, 2013 la 9:32 PM

      Eu il inteleg pe Bodu si mi se pare foarte normal si uman ca acum sa posteze acest articol. Da, un om poate fi si sensibil mai ales cand de ani de zile esti terorizat de un astfel de personaj. Sau tu te consideri atat de superior incat esti invincibil la orice fel de teroare ??
      Si apropos de „a avea ultimul cuvant”: asta tine, amice, de caracter si personalitate si mai putin de inteligenta si educatie.

      • 40 try2ignore iunie 11, 2013 la 11:22 PM

        @Tibi,pai si eu ce spuneam?!!?? chiar incerc sa mi-l imaginez pe Bodu terorizat …aahhhhhhh….nu pot imi faci tu o descriere…

        @sboTu , spuneam ca nu vreau sa te jignesc, dar tu acum ce faci ma prostesti in fata …dar despre cine mama draq e articolul ca doar numele lui G.Becali este pomenit….aaaa sau oamenii de cultura, jurnaliștii consacrati, reporterii, oamenii politici, oamenii de afaceri, oamenii de fotbal de care pomenesti nu sunt la mititica si deci nu pronunti nume…pai nu faci altceva decit sa confirmi lipsa de „00” …
        … te provoc sa ai curajul sa spui ce ai avut in minte atunci cind ai scris post-ul… dar nu imi veni cu d-astea ca este pentru unii din sustinatorii ( tot curaj se cheama si daca-i numesti si pe membri PDL) lui Becali, ca atunci esti doar un samsar de masini in Vitan.

        P.S. sa iti explic (pot sa fac si o schema logica sau sa-ti desenez) nu am spus ca esti E.Ness (chiar crezi ca puteam macar sa gindesc sa fac comparatia…) doar faceam o legatura intre ultima ta proprozitie/dorinta din post si sfarsitul lui Eliot Ness, in care chiar pozezi „gratie subsemnatului care l-a determinat sa se fereasca de o eventuala executare silită”…deci ai grija ce-ti doresti, caci s-ar putea sa ti se intample…si atunci chiar ca pot sa mi-te imaginez terorizat (de bine de rau „three Gigi” in puscarie are trecere ti-e o sa-ti spuna pe nume „make me one Botu”)

      • 41 tibi iunie 12, 2013 la 7:06 AM

        @ try2ignore: dude, drop it ! Dpdv tehnic, Bodu nu scrie nici o prostie, ca este manat si de Motive personale, este de inteles: maimutoiul becali a agresat pe toata lumea. Nici eu nu inteleg victimizarea asta exagerata, asta acum se crede in inchisoare un martir, mai ceva ca bin laden… inca ceva atentie si se va transforma in alesul unui zeu pe pamant.
        Cat despre Eliot Ness: who cares cum a murit?? Omul a intrat in istorie ca fiind cel ce l-a infundat pe al capone…
        Si sti ceva: da, m-am bucurat de arestarea maimutoiului, reactia mea a fost: yesss!!!. Este insa trist ca un asemenea maimutoi provoaca atatea valuri …. oare ce spune asta despre societatea romaneasca??? Scrie despre asta in loc sa-l ataci pe bodu. 🙂

  11. 42 Constantin "_Answer_ " Petcu iunie 11, 2013 la 4:07 PM

    Foarte bine punctat. Felicitari!
    Un singur repros as avea: nu stiu de ce, dar am impresia ca modul in care te-a tratat puscariasul de guie te-a facut sa adopti totusi un stil prea agresiv in articol.

  12. 43 alexalexandru iunie 11, 2013 la 4:11 PM

    Esti o eroare a naturii, un accident genetic…si tu il critici pe Gigi, ba vagabondule cu chip de avorton!!!
    O sa aprind lumanari in biserica si o sa ma rog la d-zeu sa ajungi langa Gigi

  13. 44 Colgate iunie 11, 2013 la 4:11 PM

    Esti invidios ca Gigi Becali are oamenii lui. Ramai forever alone cu banii tai cu miros de coruptie.

  14. 45 catalin iunie 11, 2013 la 5:02 PM

    fiecare natiune are prostii ei si va rog sa ma crede-ti ca sunt multi , dar sa nu uitam de oamenii curajosi si drepti ( a nu confunda curajul nebunesc si negandit gen , urinez contra vantului) cu un om curajos calculat si drept cum este autorul acestui articol care se ridica din genunchi cand batalia pare pierduta si infinge steagul eticii Romanesti , dreptatii si onoarei care din pacate unii dintre noi o manjim datorita faptului ca nu suntem sinceri cu noi insine punandu-ne intrebarea daca a avut o educatie elevata sau nu , (a putea gandi corect-etic ).Domnule Bodu esti un exemplu de urmat , analizat si stimat de generatiile viitoare pt curaj ,deci se poate

  15. 47 Nicu iunie 11, 2013 la 5:57 PM

    Oare ce justitie este in Romania? Hotii care au furat masina lui Gigi sunt liberi iar el este la inchisoare? Sa inteleg ca daca o sa vad un hot ca vrea sa imi fure masina o sa ma duc la el sa ii dau si bani de benzina si nicidecum sa incerc sa ii opresc. Nu o sa incerc sa ii imobilizez pentru ca o sa intru la „sechestrare de persoane”. Asta e justitie?
    Toata lumea a vorbit despre premierea pe care Gigi vroia sa o faca celor de la „U” , dar nimeni nu a spus nimic despre caricatura de 11 metri din care a castigat CFR-ul acel meci. Cum s-a urcat fundasul celor de la „U” in spatele jucatorului de la CFR prin min.73 vazand ca CFR nu poate sa inscrie. Acel fundas brazilian, Bilica parca se numea, la vreo doi ani recunostea ca a jucat in Romania intr-un meci in care o parte din echipa a jucat corect iar celalalta parte a jucat pentru banii CFR-lui. Unde este dosarul celor de la CFR dl. Bodu? Asta este justitie? Si toata lumea spune”acum cand justitia si-a facut treaba”. Care treaba? A executat o comanda! Justitia ar fi trebuit sa isi faca treaba atunci cand Gigi a jignit, atunci cand a calomniat pe toata lumea si atunci am fi putut spune ca isi face treaba. Sau daca am fi mai vazut zece comdamnari ale celor care au FURAT de la stat si nu au facut schimb.
    Din pacate in Romania nu mai avem justitie ci avem doar o institutie care se joaca cu vietile oamenilor si aici nu ma refer la Gigi. La fel si procuratura. La acel meci CFR-U de ce nu au aparut interceptari tel ale celor de la CFR. Oare nu era mai plauzibil ca cei de la CFR sa incerce ceva? Oare nu acela era adevaratul caz de mita? Dar ei au spus ca romanii sunt prosti si nu isi dau sema. Lor le trebuia ceva senzational ca lumea sa nu mai vorbeasca de caricatura de meci si de aranjamentul celor de la CFR. Iar acest senzational a fost Gigi Becali.

    • 48 George iunie 11, 2013 la 7:11 PM

      Bv. Nicule! Mi-au luat tastatura din mana.
      Si mai adaug ca problema mare nu este ca Becali se afla la inchisoare pe nedrept. Problema mare este ca Steaua se poate sa nu joace in CL. Asta inseamna imagine, bucurie si bani mai putini pt. Romania.
      In sport pe plan extern conteza Steaua, Oltchim si gimnastica. Ma astep ca Belu si Bitang sa intre si ei la inchisoare pt. ca au tipat la o gimnasta, ca sa ne luam grija spotului definitiv.
      Oricum, oala rabdarii fierbe de mult.

      Referitor la CFR, spun doar atat: analizati statisticile cu greselile de arbitraj pro/contra, in anii in care au castigat campionatul. Puteti face asta in comparatie cu alte echipe.

    • 49 MS iunie 15, 2013 la 10:42 AM

      Vad ca ai o memorie buna….poate iti aduci aminte, tot din acea editie de campionat, de intalnirea de la restaurantul „Doi Cocosi” dintre Sorin Cartu si un nepot al lui Gigi Becali. Parca Sorin Cartu s-a ales cu un diplomat si apoi a bagat rezervele in meciul cu Steaua si poate iti amintesti si de arbitrul ultracredincios Alexandru Tudor si de alti arbitri ca el din acel campionat……fii mai obiectiv!

  16. 50 Gabriel Dacian iunie 11, 2013 la 6:17 PM

    Domnule Bodu,aveti perfecta dreptate.Este singura parere pertinenta pe care am citit-o pana acum despre acest „mesia” rosu-albastru.
    .
    @Efem-Nimeni nu la pus ca investeasca in fotbal,chiar nu este cazul sa ii plangi de mila.
    El este un farisul cand vine vorba de a promova crestinismul si patriotismul.Nu spun ca de ce o face,spun ca o face intr-un mod tampit.

  17. 51 Andrei iunie 11, 2013 la 6:20 PM

    Doamne, avem o tara de cretini…Bodule, din comentarii iti dai seama de ce multa lume il plange pe Gigi.. chiar germanii i-au zis-o lui Ponta, lipsa de educatie si instruire lipseste cu desavarsire la romani, plus ca au un iq sub media europeana.. dupa logica acestor oameni, eu zic sa nu mai arestam nici un corupt darnic, facem o lege, daca 10% din ce fura, doneaza la saraci, ii lasam in pace..

    • 52 xcx iunie 11, 2013 la 8:50 PM

      S-ar imbogati saracii daca e asa :)) Nu ai idee cati bani se substrag de la plata taxelor.

    • 53 Adrian iunie 11, 2013 la 8:51 PM

      Foarte bine spus Andrei,romania e o tara plina de curve,prosti si sustinatorii ai infractionalitati,pai „microbii”astia cu fotbalul nici nu stiu pe ce lume traiesc,sau daca ii intrebi de donatiile facute de jiji (a donat nimic si a luat inzecit sau scutiri de taxe si impozite) nici nu are rost sa-mi incalzesc capul cu prostii care ia-m enumarat mai sus,deci dragi sustinatorii ai infractorilor aveti sa muriti in kk ca niste prosti,asa ca deschideti dracu capatanile alea seci sa mai intre si ceva informatii utile!! Bravo Bodule si felicitari pt ce ai scris,nu te uita la prostia care e in jur!

      • 54 Enache iunie 12, 2013 la 11:38 AM

        …adica nu te uita la @Adrian sau daca te uiti, pune-ti ochelarii de eclipsa. E bezna totala in capul tau, @Adrian, n-ai nici o coerenta. Pentru tine si cei ca tine ar trebui alocate fonduri sociale, ar trebui create programe de reintegrare si reeducare. Subiectul nu are legatura cu fotbalul, sustinatorii din sport se cheama microbisti si nu microbi (microbi i-as numi pe cei ce traiesc pe carca statului, nu platesc un ban impozit dar sunt cu gura cea mai mare si primii la pomeni), a nu fi de acord cu ceva n-are nici o legatura cu a sustine infractionalitatea! Am incercat sa ma abtin dar n-am reusit… ce sa fac? (App: te numeri printre cei care nu se duc la BAC anul asta? In caz ca ai fost mai demult, ai fost degeaba)

  18. 55 Andrei iunie 11, 2013 la 6:36 PM

    PS: pentru cei care vorbesc ca Bodu nu a deschis gura inainte ca Gigi sa fie arestat..omu poate nu stie dosarul, dar in dosarul transferurilor, unde il stia, am vazut clar la TV cand a declarat ca cei 9 sunt vinovati fara nici o indoiala, numai ca atunci stirea nu a fost preluata de GHESEPE

  19. 57 US 25 iunie 11, 2013 la 6:36 PM

    draga bodule
    sau ba boule
    ai asteptat sa intre gigi la puscarie sa poti sa mai sugi si tu un pic pula celor care nu il sufera pe gigi?

    nu te riidici nici la nivelul siretului lui…esti un ratat si ratat ai sa mori….

    mai bine ai grija sa nu te calce vreo masina neagra..

    in rest ce sa zic…taci in plm din gura

  20. 58 dadatroll iunie 11, 2013 la 7:35 PM

    Nu statuie, imparat. Capoi vine ele si statuile dacati faci treaba ta demparat cum trebuie. Cala Steaua.

  21. 59 xcx iunie 11, 2013 la 8:48 PM

    Sunt altii care scot miliarde din neplatirea taxelor si multe alte metode.daca aveti ceva personal cu el,rezolvati-va problema…nu un atac din asta care sa implice alte institutii pentru ca fata in fata nu aveti curajul si nici nu puteti sa-l infruntati niciodata in viata asta.La cate a facut el..nu cred ca asta merita…dar na,padure fara uscaturi nu exista…O sa va uscati cat de curand.

  22. 60 NOI iunie 11, 2013 la 9:15 PM

    Imi dau seama ca unii din baietii astia( probabil si stelisti) l-ar pupa in fund pe cioban si daca le-ar viola mama sau sora. L-ar gasi nevinovat si ar gasi ca motivatie ca meritau pentru ca aveau fusta scurta. In statele din vest i-ar fi dat lui 7-8 ani, si ministrului si sefului statului major vreo 15. Si asta nu pentru premiere sau bataia de hoti, ci pentru mituirea unui ministru, iar ministrului pentru coruptie in forma grava. Dar noi, care la 24 de ani de la comunism furam aproape cu totii, e normal sa aparam chiar si o scursura care are ca si calitati: tupeul, inconstienta si mai presus de toate prieteni situati langa „zone interesante” ale statului. Omul asta nu a creat nimic, ci doar distruge verbal pe oricine. Chiar si pe fanii Stelei, pentru el clubul nu reprezinta nimic. Un destept i-a zis candva sa-si faca publicitate si cel mai bine ar fii sa apara la TV. Simpatia de care se bucura e dovada vie ca educatia a ajuns la cel mai jos nivel. O natiune educata ar avea ca modele oameni care au creat ceva. Imi place faptul ca unii folosesc cuvantul frustrat si apoi urmeaza o ploaie de invective. Nu sunt de acord cu faptul ca acest ” model” a primit 3 ani. Cel putin in dosarul terenurilor M.A.P.N. trebuiau sa fie cel putin 7. Mai rau este faptul ca Babiuc si Cioflina au primit 3 ani. In curand o sa ajungem o colonie economica si ne intrebam de ce? Nu Gigi e vinovat, ci reprezentantii statului post-decembrist care in proportie de 70-80% ar trebui sa faca inchisoare si noi toti pentru care suntem toleranti sau chiar iubim HOTII. gigi becali nu reprezinta nimic, dar ciudat o multime de oameni saraci si unii chiar cinstiti se identifica cu el. Dar el, la fel ca si ceilalti hoti de lux ai ROMANIEI nu se identifica cu VOI, sau mai bine zis cu NOI. Ar trebui sa ne bucuram totusi ca i-au arestat pe astia 3, daca ar incepe sa fie arestati si alti corupti ai tarisoarei noastre, dar daca acest lucru nu se va intampla, ar trebui sa ne intristam, pentru ca n-ar reprezenta nimic. Aparati mai bine copiii orfani, olimpicii internationali, oamenii care muncesc cu mainile de dimineata pana seara; aparati mai bine barbatii care toarna betoane ” la negru” afara, femeile care spala batrani la fund in vestul europei………..Nu mai stimati doar DERBEDEI

    • 62 MS iunie 12, 2013 la 5:20 PM

      Omule, inceputul comentariului tau mi-a amintit de o carte intitulata parca „Cresterea si descresterea mafiei italiene” pe care eu am citit-o de mult. Imi amintesc din aceasta carte cum ca un localnic (ca si majoritatea) din sudul Italiei, prin anii ’20, isi diviniza feudalul (denumit ulterior mafiot) sarutandu-i picioarele si ridicandu-l in slavi desi stia ca tocmai ii violase fata minora!

      • 63 sbodu iunie 12, 2013 la 5:24 PM

        Buna comparație 🙂

      • 64 MS iunie 12, 2013 la 5:55 PM

        Mai vreau sa adaug ceva…tot din cartea respectiva….donatiile facute de mafiotii italieni, mai ales cei din S.U.A. – vezi aici eradicarea poliomelitei si altele…apar unele similitudini cu Gigi Becali, interesant, vezi si relatia foarte stransa dintre mafiotii italieni si biserica catolica……foarte interesant….foarte!

  23. 65 Andu iunie 11, 2013 la 9:57 PM

    Cati bani a furat si asta de la ANAF…dar na,hotul neprins,e negustor cinstit….Bodule,ai tacut pana acum…taci si de acum incolo…ca dupa razboi,multi viteji se arata.

  24. 67 becali zare iunie 11, 2013 la 10:05 PM

    Felicitari pentru articol, domnule Sebastian Bodu!
    Mare parte din comentariile cititorilor confirma exact ceea ce ati subliniat in articol. Sindromul Free Gigi e foarte raspandit. Ce natie incredibil de usor de prostit!
    Nu va avea statuie Becali. Dar icoana are deja.

    • 68 Cristian D. iunie 12, 2013 la 8:34 AM

      Imi place de voi ca refulati ura si frustrarea pe toate canalele posibile. Cred ca asta ne caracterizeaza cel mai bine pe noi romanii inainte de toate si nu ne dam seama ca in modul asta nu putem ajuge prea departe. Suntem atat de frustrati de nerealizarile noastre si atat de plini de ura fata de cei care au realizat mai mult si/ sau mai usor incat am fi in stare sa ii omoram cu pietre intr-o piata publica pentru un motiv oarecare. Sunt aboslut sigur, din pacate, ca daca acest lucru ar fi legal, s-ar si intampla! Sunt absolut sigur ca majoritatea romanilor, pro sau anti Gigi sunt constienti de faptul ca nu a avut parte de o judecata dreapta si ca mai degraba a fost vanat. Diferenta o face frustrarea si in cazul asta nu stiu cine ar fi cei atat de „incredibil de usor de prostit”, pentru ca frustratii au o latura intunecata a gandirii si un gol ce trebuie umplut… le este sete de ura, sete de razbunare prin orice mijloace si devin incoerenti in ratiune! Sunt absolut sigur ca daca maine Salam Florin sau Minune Adrian iau 10 ani de zdup pentru ca au ucis cu sange rece un gandac de bucatarie, aceeasi oameni ar sari de cur in sus de bucurie ca s-a facut dreptate, ca nenorocitii aia imbogatiti pe nedrept au ajuns unde le este locul! Eu insa nu m-as bucura, pentru ca ma gandesc ca poate maine ajung si eu langa ei. M-as bucura insa sa stiu ca iau cate 10 ani fiecare pentru evaziune fiscala iar sentinta sa includa si recuperarea prejudiciului; sustin cu tarie ca de o astfel de justitie avem nevoie in tara asta!!! Avem nevoie de justitie aplicata in spiritul si litera legii, nu in spiritul procurorilor si judecatorilor transformati peste noapte in varcolaci si vanatori de trofee! Da, dar pentru asta avem nevoie si de oameni capabili si verticali si aici chiar avem o problema! Este plina tara de traficanti si evazionisti, dar noi prindem fluturi cu borcanul!

      Privita din alta perspectiva insa, toata piesa asta de teatru ieftina (si nu singulara) capata sens pe scena internationala: problema coruptiei din Romania este amplu adusa in discutie pe plan politic iar pentru a avansa repede avem nevoie sa facem pasi mari… adica MARI! Iar pentru asta este nevoie de nume MARI, adica de trofee, nu de gainari de coltul strazii. Si din pacate, in acest context, Gigi Becali a picat cum nu se putea mai prost si sunt sigur ca nici Dumnezeu nu avea cum sa-l scoata din rahat. Ma intreb acum cine urmeaza, ma intreb cat va dura si bineinteles ma intreb daca merita!

      Astept invierea mortilor si viata veacului ce va sa vie! Amin!

      • 69 becali zare iunie 12, 2013 la 7:55 PM

        Gresesti fatal cand spui ca a fost vanat Gigi Becali. Daca privesti cu atentie, vei vedea cata clementa a avut justitia fata de mascariciul din pipera.
        Pana la urma e si asta o afacere: sa stai 2 ani la inchisoare si sa ramai cu 90 milioane de euro.
        Daca il vana cineva, nu primea cu suspendare la procesul cu sechestrarea de persoane.

  25. 70 JR iunie 12, 2013 la 6:37 AM

    nu inteleg dc sar unii in sus acum cand Gigi este jos?! nu sunt „fan” GIGI dar nu pot uita cate a facut pentru pers care nu aveau case, pt pers care trebuia sa se opereze si nu aveau bani si el a platit, cati dintre voi politicienii au facut asta si mai ales fara sa ceara cv in schimb? cati? si sa nu incepem sa sa plangem ca politicienii nu au bani!!! voi politicienii aveti bani mai multi decat are un om de afaceri de nivel mediu.

    cel mai ok ar fi sa puneti si voi mana sa faceti macar 50% din ce a facut el si totul va fi ok pt tara asta.

  26. 71 mircea sorin balaci iunie 12, 2013 la 8:33 AM

    Am citit cu mare placere articolul dumneavoastra.Foarte la obiect.Mai asteptam si altele cel putin la fel de interesante

  27. 72 jiji iunie 12, 2013 la 9:49 AM

    Cat a facut omul asta pentru Romania nu a facut nici Basescu, nici Ponta, nici tu si nici multi altii…a construit case, biserici, a facut donatii, etc..astea nu conteaza? Ati sarit repede pe el ca a dat mita la un meci de fotbal dar pe cei care au distrus Romania nu-i mai vede nimeni…pe cei care prin actiunile lor de oameni incompetenti au vandut o tara si au puso pe butuci? Sute de mii de hectare de paduri retrocedate aiurea fara cap dupa care sunt taiate..pe aia ar trebui sa-i cautati si sa-i bagati la puscarie, nu pe un amarat pe care nu-l duce capu prea mult dar care a facut si continua sa faca prin actiunile lui un bine romanilor!

  28. 73 Andrei iunie 12, 2013 la 11:17 AM

    mda ….. peste tot vad cum fel de fel de oameni ( more or less ) il critica pe becali … toti sariti ca arsi ca becali a fraudat rahatul asta de stat cu 3mil de euro .. poate ca,daca in loc sa faca locuinte pt niste oameni amarati si sa ajute pe unii si altii la nevoi ar fi dat niste SPAGi pe la niste umflati de prin justitie poate ca era bine si mai ales in libertate . dar asta este Romania in care traim ,guvernata de niste jegosi care nu stiu decat sa fure . Omul asta a facut pt multi oameni ce nu a facut cacatul asta de stat niciodata si sa nu uitam ca a facut-o din banii lui . si scuza-ma d-le Sebastian daca nu sunt de acord cu dvs dar pur si simplu mi-e sila de tara asta de rahat .

    • 74 Enache iunie 12, 2013 la 2:08 PM

      Mai oameni buni, nu sunt de acord cu condamnarile primite de Gigi, dar nu sunt de acord nici cu cei ce spun ca daca el a facut atat de mult bine, ar fi avut dreptul constitutional sa faca si rau. Cu asta nu am cum sa fiu de acord! Problema care se ridica este strict legata de actul de justitie: a fost sau nu a fost condamnat pe nedrept? Sunt atatea voci care spun despre Gigi ca a prejudiciat, ca n-a platit taxe si impozite, dar condamnarile lui sunt pentru sechestrare de persoane si dare de mita. Exceptand schimbul te terenuri (unde am dubii ca au existat probe concrete de dare de mita), nu a existat nici un prejudiciu, din contra: Gigi a pierdut o masina si 1.7 mil eur. Nu ii iau nici o secunda partea lui Gigi, singura mea dorinta este ca atat el cat si orice om aflat in situatia lui, sa aiba parte de o justitie corecta! Atat! VINOVATII SA PLATEASCA!

  29. 75 MS iunie 12, 2013 la 4:49 PM

    BRAVO OMULE! Chiar ai mare dreptate in ceea ce spui. Daca s-ar naste sau s-ar fi nascut mai multi ca tine (ma refer sigur la mentalitate, rationament etc.) in tara asta …… dar din pacate tara asta este plina de becalisti ! Multi ca tine au emigrat de mult……si eu vreau sa emigrez…..cat mai in nordul Europei, deci cat mai departe de manele dar totusi in Europa. Ce spui tu eu am trait pe viu: am avut un amic care stelist fiind, la inceput era un om normal, om cu studii superioare……apoi a aparut Gigi Becali (cu „B” nu cu „F”) si omul incet a inceput sa se schimbe (aici cred mai degraba ca exista dintotdeauna ceva prost in aluatul din care era facut, iar G. Becali doar a scos la iveala….) aducand din ce in ce mai des in discutii sloganuri pro-Becali ridicole si prea aberante pt. a fi reproduse + o atitudine prin care il imita pe oier, ca in final ca devina si foarte agresiv in limbaj fata de cei care nu au avut „sansa” sa fie stelisti sau admiratori ai lui G.B. (parca ar fi prescutarea de la gibon). In final, normal, a fost izolat de grup……dar surpriza….el s-a integrat rapid intr-un alt grup mult, mult mai mare de „Doamne ajuta” (fanatici stelisti si becalisti). Ca sa nu o lungesc mult, eu consider ca G.B. chiar reprezinta un pericol social, un pericol pt. civilizatie si progres….dar ar fi mai mult de discutat + raul creat mai ales inainte de criza cu efecte si dupa criza prin monopolul imobiliar pe care l-a impus si pe acesta tema putin mediatizata am sa revin…acum nu mai este timp. Gata, in final iti urez tot binele din lume si urarea mea: ma bucur ca existi! De bine!

  30. 76 Andreea iunie 13, 2013 la 5:36 AM

    Dl. Bodu,
    De ce sustineti asa vehement ca legea trebuie aplicata ca la carte DOAR PENTRU UNII?? Nu are sens sa ii insiram aici, pentru ca ii stiti la fel de bine ca toata lumea; doar un exemplu infiorator: Stefan Huidu, care nu este nici la inchisoare pentru omor, nici la ospiciu pentru ca a pledat bolnav.
    Acest „Jiji” cum il denumiti (in deradere, bineinteles) a facut multe greseli poate, dar in nici un caz nu le putem compara cu ale altora! Asa ca statul, care se declara acaparat si depasit de numarul detinutilor si al infractiunilor, de ce nu se ocupa de faptele cu adevarat grave?? Nu este cumva este vorba despre o vendeta a cuiva deranjat de gura mare a dl. Gigi? La fel de deranjat ca dvs, care oricum jigniti la fel ca dansul? Rau se face usor nu?

  31. 77 Razvan iunie 13, 2013 la 12:03 PM

    Mda…Domnule Bodu, am citit de mai sus atat intrebari cat si raspunsuri si plictisit fiind la un moment dat am derulat peste, dar am observat ca de cel putin 3 ori ati raspuns „Art nu se referă la Becali ci la unii din sustinatorii lui”. Unii dintre sustinatorii lui fac parte din opinia publica…corect? V-ati gandit ca „partea” asta de opinie publica in lipsa capacitatii de a-si arata nemultumirea,se leaga de cazul Becali? Poate sunt nemultumiti cand vad masini de zeci bune de mii de euro trecand pe langa ei si ei gandesc la cate sute de grame de salam sa cumpere sa nu depaseasca bugetul…sau la casoaie de prost gust in care locuieste un „mecanic de ITSAIA”. Sau poate se gandesc la unele casele din Buzescu jud Teleorman, sau masinile locuitorilor din Barbulesti jud Ialomita…aha…etnia rroma!!! Oare de ce nu sunt intrebati de unde au cumparat un Ferrari caruia i-au dat foc…dar mai bine intrebati de unde au bani sa bage benzina in Ferrari? Ba nu…de unde au bani de mancare…ca, personal nu cunosc UN singur angajat de etnie rroma cu forme legale! Si acum revin la Becali…ati avut o mare satisfactie cand l-ati fortat sa renunte la actionariatul Stelei? Sunteti mandru ca in sfarsit ciobanul semi-analfabet e la puscarie, pentru incalcarea codului penal indiferent de ce articol a fost vorba? V-ati facut meseria exemplar? NU…VA INSELATI AMARNIC ! NU ATI REALIZAT NIMIC!

  32. 78 căpcă1 iunie 13, 2013 la 1:26 PM

    Domnule Bodu,cred că vă înşelaţi, lumea nu îl plânge pe „Jiji” !Chiar dacă în pârnaie, el va trăi mult mai bine decît cei care trebuie să mergem la muncă şi să ne zbatem ca să supravieţuim. Şi, indiferent cum, după ce se va elibera, va trăi şi mai bine !
    Gigi Becali este rezultatul dumneavoastră, al clasei politice din care a ajuns şi el să facă parte. Este rezultatul celor care aţi închis ochii la acel dubios schimb de terenuri, al celor care nu au reuşit să încaseze taxele pe veniturile realizate de acest gen de persoane , al judecătorilor cărora le-au trebuit 14 ani să dea o sentinţă într-un dosar de pe urma căruia statul a ieşit păgubit, pentru că, nu-i aşa „celeritatea” este o cerinţă a procesului penal…14 ani este un model clasic de celeritate, cred că sunteţi de acord.
    Gigi Becali este rezultatul acţiunii, sau, mai bine spus, a inacţiunii celor care ar fi trebuit să ia aminte ca personaje de genul lui să nu ajungă la nivelul la care au ajuns.
    Eu unul nu m-aş bucura atât de mult dacă aş fi în locul dumneavoastră ! Implict, prin funcţia pe care aţi avut-o , şi dumneavoastră l-aţi ajutat pe acest personaj să ajungă de notorietate. Nu ţin minte ca instituţia pe care aţi condus-o să fi încasat datoriile de la societatea patronată de acest Gigi Becali. În „lupta”cu el el aţi ieşit cam şifonat. Invariabil, justiţia l-a ajutat pe el şi nu pe dumneavoastră, reprezentantul unei instituţii a statului. Bine, normal că justiţia trebuie să fie echidistantă, dar, spun şi eu, nu vreau să vă ofensez, dacă justiţia i-a dat lui dreptate, înseamnă că nu aţi fost pregătit pentru un război cu Gigi Becali. De fapt, domnule Bodu, nu Becali v-a bătut ci sistemul. Acest sistem politic, justiţie, de fapt din orice domeniu din România vreţi…sistemul este făcut să jumulească statul sau instituţiile lui, doar pentru folosul unor „jmecheri”.Ăstora i se va cuveni totul, beizadelele lor vor putea face ce doresc iar noi, amărâţii, vom munci pentru ei, aşteptând ca, din când în când, ei să se pişe pe noi.
    Poporul duce dorul lui „Vodă”, are nevoie de eroi. Şi, pentru că lumea politică sau socială nu i-a oferit variante, erou a ajuns Gigi Becali.
    Este un mesaj sincer, pe care vi l-am scris sperând să nu vă consideraţi ofensat. Nu am vrut nici o clipă să vă insult sau să vă ironizez, nu mi-aş permite !Apreciez faptul că aveţi curajul de a suporta într-un spaţiu deschis dialogul cu „plebea” deşi înţeleg şi riscurile la care vă supuneţi, legate mai ales de disconfortul pe care vi-l pot crea anumite mesaje.
    Din acest motiv aveţi, din partea mea, un motiv de stimă!
    Arghire Cătălin

  33. 79 wkeughdf iunie 13, 2013 la 3:27 PM

    principala problema a romaniei sint taranii scosi de ceausescu in special si mutarea lor la gramada in orase unde au primit de toate asa cum n-a visat neam de neamul lor. toti au ajuns cu joburi si case peste noapte sau trezit doctori ingineri profesori militari de cariera securisti membri de partid etc…. cine mai putea ajunge la nasul lor care incepuse sa zgiriie norii?! ura a ramas tot aia veche ca si pofta de distrugere care tine de mindria aberanta a acestor oameni care nu-si merita numele acesta. bodu este un taran dintr-o familie de acest tip de parveniti ca si becali si ca f multi care au scris aici prostii peste prostii dind dovada de lipsa de minte lucru care n-ar fi o surpriza. tipati si acum despre periaoda comunista?! pai unde erati voi ma tanilor fara comunisti?! si cine erau ma comunistii aia daca nu voi taranii fara caracter fara mama fara tata?! daca luam statistic fiecare grupa sociala cine credeti voi c-au profitat de comunism? nu cumva voi taranii astia nesimtiti care pozati in genii dar care ati distrus tara si natia careia ii apartineti? cine sint ma politicienii de astazi? nu cumva voi flotantii lui ceausescu? in 45 romania avea 81% populatie care traia la tara. bucurestiul avea in acelasi in jur de 500000 de locuitori iar in 70 peste 2 milioane. oare de unde era aceasta crestere si ce-a insemnata ea pt tara? nu cumva distrugerea de astazi si lipsa de respect cu care sintem tratati de lume? voi taranii nesimtiti si fara minte sinteti autorii tuturor nenorocirilor care s-au abatut peste tara! lipsa vostra de masura nebunia dupa averi si putere v-a orbit! cum traiati voi inainte de 45? speranta voastra de viata era de 41,5 ani traiati in mizerie si analfabetism generalizat. principala cauza a mortalitatii era pelagra. astea sint familiile din care proveniti. 0,2% inainte de 45 dintre voi reuseau sa-si schimbe soarta intr-un oras prin studiu!!! retineti asta voi taranii care pe vremea comunismului aveati cota de intrat la facultate de zeci de procente ca si privilegiul de-a ocupa functii de conducere tot pe baza de cote. va faceti c-ati uitat si o tot dati cu comunistii care nu stiu ce v-au facut voua! mitocanilor ati distrus tot si ati primit de pomana de toate in detrimentul altor romani si tot voi tipati ca din gura de sarpe! nu stiti decit sa va injurati si sa va turnati intre voi! anii 50 sint creatia voastra. vedem si asemanarile cu ziua de astazi pt ca la altceva nu va duce mintea aia care orice ar fi tot putina ramine. tot razbunari tot turnatorii mincatorii birfe procurori procese condamnari si multi bucurosi de nenorocirile oricui. astia sinteti ma si tot asa mici veti ramine. si daca o tineti tot asa si va bateti joc de tara de natia vostra traditiile romanesti si istoria tarii o sa ajungeti sa fiti desfintati si atunci o sa vedeti ce inseamna sa ajungi nimeni in lume si haituit de toti pt ca voi in prostia si nebunia voastra catre asa ceva va indreptati. sinteti singurul popor ai carui membri se toarna strainilor si ii ajuta pe acestia sa distruga alti romani.
    bodule bacali este taran de-al tau si nu se deosebeste de tine cu nimic absolut. te bucuri ca strainii l-au captusit? vezi ca strainii aia va vor lua pe toti la rind pt ca ei nu impart scutiri si isi urmaresc scopul fara abateri.
    pt prostul care spune ca romanii fura in romania il informez ca romanii detin la ora asta sub 10% din tara lor. cine fura ma asta cu minte de gaina zapacita?
    prostii care o tin cu germania tara cinstitilor si bunilor le recomand istoria. cele mai mari nenorociri si furturi organizate la aprtin lor. ambele razboaie mondiale sint cunoscute sau ar trebui insa daca proveniti din familii de grajdari primitivi si analfabeti este clar ca n-ati auzit. la scoala ati dormit pt ca ceausescu va dedea oricum posturi caldute iar daca nu va faceati voi rost cu sarsanaua. se vede ca pina si astazi tot metodele astea le folositi iar scopurile voastre au ramas aceleasi. daca ieri toti vroiati in partid astazi toti vreti la multinationale si in slujba strainilor dati in cap oricui numai sa va ridicati voi. de credionciosi ce sinteti cind strainii l-au omorit pe omul care a facut pt voi ceea ce nimeni n-a facut in toata istoria romaniei v-ati bucurat ati spart milioane se pahare de sampanie si tipati ca la fotbal de bucurie. astia sinteti voi taranii niste caractere mizerabile! tot atunci ati inventat diploma de revolutionar tot asa cum in anii 50 ati inventat titulatura de ilegalist care s-a luptat cu mosierii si capitalistii. totul pt pomeni cu orice pret!
    in fata strainilor ati ramas aceleasi slugi proaste cu o comportare demna de nevertebrate.
    spune un taran prost ca in tarile civilizate nu stiu ce se intimpla. ba taran prost de unde stii tu ma codul civil sau penal al tarilor alea? cind le-ai citi ma loaza? de unde?!
    bacali in germania vostra ca si in alte tari din vest nu ar fi avut nici o problema. premierea altor achipe se practica la modul normal. oricine face ce vrea cu banii lui si ii poate da oricui vrea el. daca imi aleg doctorul este treaba mea sa-l platesc ca sa ma faca bine cum vreau eu. ce coruptie visati ma tarani prosti si primitivi?!
    in germania voastra contractele dintre privati si stat sint secrete. deci coruptie nu exista din start pt ca nu se poate cerceta nimic!
    sa va dau si exemple prostilor:

    la aeroportul din berlin dispar 2,5 miliarde euro si nu se intimpla nimic. politicienii responsabili nu demisioneaza nu tu procurori nu tu interceptatri de telefoane nu nimic!
    cum va explicati ma tarani primitivi?!
    pe linga asta santierul mai dureaza inca 4 ani cel putin desi trebuia sa fie gata de un an si la ce s-a facut s-au gasit 40000 de greseli plus ca tot proiectul a fost gresit. asta se traduce prin alte miliarde la pierderi insa dupa cum se stie banii nu se pot pierde in asemenea situatii ci se transforma intr-un riu care curge in buzunarele cuiva ca doar se construieste si se repara mai departe.

    http://www.bz-berlin.de/service/flughafen-berlin-brandenburg/ber-bau-wird-teurer-als-fuenf-milliarden-euro-article1676716.html

    http://derstandard.at/1362107944737/40000-Maengel-am-Berliner-Hauptstadtflughafen

    si pt cine crede ca aeroportul este o exceptie se inseala f tare. sa trecem la stuttgart 21 impotriva caruia au protestat sute de mii de oameni tocmai pt ca „dispar” prea multi bani nu se stie unde. desigur ca n-au contat protestele si se cosnstruieste si uite asa a disparut si primul miliard!

    http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2013/02/28/milliarden-grab-stuttgart-21-bahnhof-wird-nie-gewinne-machen/

    pt curiosi ii informez ca toate proiectele construite de caile ferate germane de-a lungul istoriei au insemnat cheltuieli cel putin duble fata de suma calculata initial!!! cine are timp si vointa sa stea sa numere singur sutele de miliarde!

    e cum este cu germanika vostra aia civilizata?! pai daca stau de exemple pe care le stiu in totalitatea lor citi km credeti voi ca va aceasta postare?
    tot la nemtii platitorii de impozite sint organizati si scot anual cartea neagra a platititorilor de impozite unde anual s-a constata lipsa sau risipirea cum spun ei civilizatii a zeci de miliarde anul.
    ponta este un taran de-al vostru din familie de flotanti si face ce stie el mai bine adica sa fie slugarnic in fata strainilor.
    merkel?! ce-a facut asta o sa scrie istoria si pina atunci o sa aveti de tras.
    s-o vedem in actiune:

    http://www.sueddeutsche.de/politik/merkel-staatsgeld-fuer-bankier-ackermanns-party-im-kanzleramt-1.169980

    deci merkel da un party pt seful deutsche bank pe banii statului in cladirea statului.

    cum va place ma taranilor cu merkel asta cinstita care spune ea romanilor despre coruptia din romania care pe linga aia din germania este ceva inexistent????!!!!
    sa vedem si cine fac legile in vestul ala civilizat care colcaie de cinstiti:

    http://www.heute.de/LobbyPlag-Wie-Konzerne-Gesetze-diktieren-26540978.html

    sa vedem si cine este schauble ministrul de finante german din guvernul merkel:

    http://politikprofiler.blogspot.de/2009/10/schauble-als-finanzminister-trotz-cdu.html

    deci asta care ia bani de la un armator nu mai este anchetat nu se intimpla nimic altceva decit ca este promovat! pai merkel numai unor servitori umili si prosti ca voi le poate spune ea de coruptia din romania!
    bagati-va mintile in cap ma tarani primitivi si invatati pe ce lume traiti pt ca altfel astia va maninca de vii!
    voi taranii ne-ati exclus pe noi ceilalti de alta provenienta iar acum platiti pt asta cu propia voastra piele. plingeti toata ziua si va dati unul altuia in cap insa cine este nebun sa-si bage pielea la saramura pt voi?!
    mai am multe exemple insa inseamna sa termin luna viitoare acest post care ar trebui sa contina cam 500 de pagini cel putin iar asta doar intr-o forma scurta.
    si daca tot mai pomeniti de anii 80 va spun eu ma prostilor de ce erau lipsurile de atunci: multumiti ma servitorilor vestului iubit data nu v-a convenit ceva pt ca ei ca si astazi erau cu botul in tarina dupa 2 crize mari in 1982 si 1988. singura solutie a fost sa organizeze 1989-90 si sa gaseasca pprosti buni de plata iar voi pt ca nu va duce mintea v-ati oferit voluntari asa ca nu mai guitati atita!

    mai amintesc si de sportul preferat al bogatilor din vest:

    http://www.duv-verband.de/index.php?option=com_content&view=article&id=4339:weltweite-flucht-in-steuerparadiese–affaere-um-steuerflucht-erhoeht-kooperationsdruck-der-steueroasen&catid=1:pressemitteilungen&Itemid=9

    deasemenea de mentionat ca salariatii germaniei acopera 70% din masa banilor colectati din impozite si nu concernele alea pline de miliarde. motivul este acesta:

    http://www.welt.de/wirtschaft/article107914307/VW-spart-1-5-Milliarden-Euro-durch-Steuertrick.html

    sau

    http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/zusammenschluss-vw-uebernimmt-porsche-mit-rasantem-steuertrick/6835460.html

    sau

    Apple: „Bunkern unser Geld nicht auf einer Karibikinsel”

    si mai am apa din carnea vinduta sau gramajul mai mic la toate pachetele care asigura un ciubuc concernelor alimentare de 1 miliard anual taxfree!!!

    dupa cum vedeti lumea in care traiti voi este specifica mintilor voastre care sint intrate bine la apa! asta este si motivul pt care ati ajuns pacalicii europei si sinteti vazuti si tratati ca atare!!! sinteti bula de europa personaje de bancuri datorita prostiei multilaterale de care suferiti si care in general provine din servilismul fata de straini pe care-i vedeti exact pe dos fata de cum sint ei. astia vad rid si profita de voi! ce altceva ar putea faca!?

    in concluzie rusine voua nesimtitilor!

  34. 80 mihai iunie 13, 2013 la 7:44 PM

    Bodu -le manca-ia-i pula lui BECALI impreuna cu ceilalti labari care scriu despre el . Stati linistiti ca nu a furat mai mult ca altii dar macar el a facut destul bine fata de altii care au muls tara asta .

  35. 81 ikudgh iunie 16, 2013 la 9:26 AM

    http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2013/04/26/bayern-8-millionen-euro-aus-steuermitteln-fuer-politiker-familien/

    tarane i-ai intrebat pe nemti daca asta e coruptie? probabil ca nu deoarece se incadreaza la ajutorarea propiilor familii. :)))))))))))

  36. 82 CATALIN iunie 17, 2013 la 2:33 PM

    D-LE BODU eu am o singura intrebare acele persoane care omoara in accidente o multime de oameni nevinovati, copiii maharilor ca asa ati devenit voi patrlamentarii in ziua de azi mahari asa va numiti, din simpli oameni pusi acolo sus pt noi voi faceti doar pt voi, acei nenorociti si daca vreti va dau si ex: Serban Huidu, Madalin Voicu si etc sunt pasibili doar de suspendare oare dc? nu au vrut nu au facut un lucru fara premeditare?
    va zic eu ca e un act premeditat sa se urce un dobitoc la volan si sa mai aiba si mania vitezei. PACAT DE SARACA TARA BOGATA CA IESITI CA CIUPERCILE DUPA PLOAIE TOTI BOGATI PESTE NOAPTE EU MUNCESC DE 4 ANI IN ITALIA SI TOT NU REUSESC SA IMI CUMPAR O CASA PT CA TRIMIT FAMILIEI NU ARE CE MANCA DIN CAUZA VOASTRA. STITI DECAT SA FURATI
    D-LE BODU DACA VA FACEATI DATORIA CU ADEVARAT NU DOAR BECALI PICA TREBUIA SA PICATI TOTI INCLUSIV TU
    DIN OLIMPIC PE PLAN SCOLAR CU ACADEMIE FACUTA DIN CAUZA GUVERNULUI TAU MUNCESC LA CAPSUNI CA SA IMI ASIGUR UN VIITOR POFTIM ASTA E RASPLATA PT ATATIA ANI DE SCOALA SI RESTUL. PACAT CA NU MAI SUNTEM IN TIMPUL LUI VLAD TEPES TARE MI-AR FI PLACUT SA TE VAD SI PE TINE SI PE COLEGII TAI DE PARTID SI CABINET SI ETC

  37. 83 Dan iunie 19, 2013 la 10:45 AM

    Bun si argumentat articolul despre sustinatorii lui nea Gigi.
    Parca ati pus hartia de muste pentru subiectii articolului asa au aparut de repede pe aici.

  38. 84 Ovidiu iunie 24, 2013 la 8:21 AM

    Talharirea statului nu se pune, sunt cei 600 care o stiu prea bine si o duc regeste. Mie imi place de Becali ca om, nu ca om politic!

    • 85 alexalexandru iunie 29, 2013 la 9:32 PM

      Esti cel mai ciudat si antipatic personaj din Romania, alaturi de radu banciu bineinteles. Cum sa-ti spun; esti o combinatie intre retard, emotiv, grotesc si …mare dobitoc. Iti doresc sa nu te mai intorci in tara sa te duci in pustiu si sa fi les pentru animale.

  39. 86 radu iulie 18, 2013 la 10:44 PM

    domnule Bodu,oare statul roman nu fura de la cetatenii sai?as vrea sa vad si eu o autostrada facuta din taxele platite de soferi,suntem tara cu cele mai multe taxe si impozite din uniunea europeana.nu se poate asa ceva.salariul mediu in romania este undeva pe la 300 de euro si avem preturi de uniunea europena?unde este corectitudinea.statul roman isi ingroapa in saracie proprii cetateni.de ce nu ii inchideti pe cei care intr-adevar au vandut fabricile tarii pe bani de nimic?aceea nu este tot o afacere prin care a fost prejudiciat statul roman?eu nu il sustin pe becali,dar consider ca pana la el mai sunt multi altii cum ar fi:dinu patriciu,stolojan(pe vremea lui au inceput afacerile cu cantec),domnul Falca care uimitor a fost achitat ca fiind nevinovat in dosarul cumpararii terenului fabricii de zahar din arad(acest teren era al statului),etc etc.consider ca becali este mic copil pe langa altii din romania care au furat zeci de miliarde de euro.mafia economica este mult prea mare si din pacate si dumneavoastra impreuna cu cei care au fost inaintea dumneavoastra la anaf au lasat-o sa se extinda,din cauza asta evaziunea ajunsese la un nivel de 45%.cel putin in bucuresti stiati ca in anumite zone se vand facturi sau se elibereaza marfa fara a se da vreun bon fiscal(in special in marile targuri).dumneavoastra ati luat vreo masura?n-am vazut asa ceva.deci lasati-l pe becali.el este un luptator si isi va rezolva problemele singur fara ca dumneavoastra sa-i purtati de grija.pe langa asta are familia de partea lui si asta este cel mai important.in orice caz dumneavoastra domnule Bodu nu veti fi in stare ca nici eu de altfel sa faceti nici macar in 3 vieti ceea ce a facut acest om pentru o parte din cetatenii acestei tari.iar acele terenuri din pipera au fost terenuri ale armatei care csat-ul la vremea aceea a fost de acord sa le cedeze.eu nu vad problema.in legatura cu valiza,una este sa cumperi un arbitru si alta este sa stimulezi niste jucatori ca sa joace bine.daca dai bani la niste jucatori nu se numeste dare de mita ci se numeste stimulent.dumneavoastra nu ati incasat niciodata nici un stimulent cat timp ati fost sef al anafului?pe vreea dumneavoastra o parte din angajatii de la finante incasau intre 3 si 5 salarii stimulente.imi este scarba de ceea ce se petrece in tara asta.si apropo domnule Bodu,daca doriti sa reveniti in viata poitica sau sa va faceti o imagine va sfatuiesc sa o lasati balta.prin astfel de comentarii nu reusiti decat sa va faceti rau.in general o persoana se uita mai intai la el si dupa la ceilalti


  1. 1 Omul care a dat startul cercetărilor fiscale în fotbal prevede "sfîrşitul" pentru Becali: "E terminat! Nu va mai avea nimic" Trackback pe iunie 11, 2013 la 1:38 PM

Lasă un răspuns către Intrebare Anulează răspunsul




iunie 2013
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Blog Stats

  • 119.785 hits