Cu bicicleta in Europa – post factum

Nu am facut chiar turul Europei, nici macar turul Bucurestiului sau, cel putin al intregului sector 3 (la un moment dat ar fi trebuit sa iesim din Bucuresti si sa trecem prin judetul Ilfov, iar autorizatia noastra era doar pentru Bucuresti), dar a fost un inceput. Poate ca ploaia care a inceput sa cada chiar cu o ora inainte de startul cursei i-a speriat pe unii care intentionau sa participe. Cel mai interesant a fost faptul ca, turul fiind autorizat a se desfasura pe drumuri publice, am fost insotiti de o masina a Politiei. In plus, la locul startului, era si un echipaj al Jandarmeriei. Din fericire nu ne-am intersectat cu maidanezi pe traseu, ca de astia se enerveaza mai tare cand vad uniforme🙂 De castigat a castigat cine era de asteptat sa castige, respectiv un tanar care facea ciclism. Eu nu stiu pe ce loc am iesit, in orice caz am avut ca si tinta cel putin locul 7🙂bike S3 09Dupa experienta de astazi am hotarat sa facem evenimentul anual (eventual in fiecare 9 mai, de ziua Europei) si, cel putin pe perioada acestei campanii pentru alegerile europarlamentare, sa organizam si alte evenimente de acest fel. Urmatorul va consta in pictarea cu graffitti a unui gard scorojit al unei intreprinderi. Evident, dupa ce obtinem autorizatie de la primarie.

3 Responses to “Cu bicicleta in Europa – post factum”


  1. 1 MIRCEA POPA Mai 25, 2009 la 9:58 AM

    Iata inca o POEZIE NOSTIMA.O sa radeti in hohote.Asta ca tot se apropie Ziua Copilului

    http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1838507/În_guvernul_doar_cu_nume

  2. 2 Sébastien Iunie 1, 2009 la 12:24 PM

    Bonjour,
    Juste un mot d’un citoyen français de l’union européenne.
    J’ai regardé rapidement le contenu de vos questions et propositions au parlement européen et je vous encourage à continuer parce qu’il me semble qu’en représentant si bien vos compatriotes vous défendez aussi les autres citoyens de l’union.
    Merci.


Lasă un răspuns

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 109,030 hits

