Cu bicicleta in Europa

afis turImi place sportul si clar imi place sa profit de activitati in aer liber. Asa cum scriam si atunci cand am dat drumul la blog, la rubrica «  Despre mine », unul dintre hobby-urile mele este mersul pe bicicleta. De multe ori am ales mountain biking-ul in defavoarea city biking-ului din cauza pericolelor de tot soiul cu care te confrunti in mediul urban (daca esti bicyclist sigur stii ca ma refer la soferii pentru care esti invizibil, la pistele de ciclism timide, cainii maidanezi pentru care bicclistii reprezinta dusmanul nr. 1 etc.).

Calatorind prin Europa nu am putut sa nu apreciez faptul ca exista un respect pentru biciclisti. Mai mult decat atat, cetatenii sunt incurajati sa foloseasca acest mijloc de transport alternativ si nepoluant pentru a se deplasa. Este foarte real ca si la nivel local s-a actionat in diferite moduri si s-a lucrat, in decursul anilor, la schimbarea mentalitatilor si a preceptiei colective.

De aceea am gasit interesanta ideea unui coleg de partid si prieten de a organiza o « manifestare de biciclete » in Bucuresti, la care sunt asteptati sa participe toti cei care isi doresc sa  faca miscare si sa promoveze bicicleta ca alternativa a autoturismului.

Asadar sambata, 23 mai, imi iau bicicleta si la 10 :30 am sa fiu in strada Ilioara nr. 16 (Scoala de soferi auto J Ilioara) ca sa iau startul intr-un tur prin sectorul 3. Traseul urmat este : Scoala de Soferi Ilioara(punct de intalnire,ora 10:30, punct de plecare, ora 11:00)- iesire in bulevardul Camil Ressu- bulevardul Nicolae Grigorescu – Splaiul Dudescu- Calea Vitan- strada Lunca Banului – bulevardul Energeticienilor- strada Fizicienilor- intrare pe bulevardul Camil Ressu – Scoala de Soferi Ilioara (punct de sosire).  

Stiu ca este campanie electorala si, de aceea, nu am sa fac o invitatie explicita cititorilor acestui blog de a participa la tur, insa sunt curios care este parerea voastra despre mersul cu bicicleta prin Bucuresti si daca acest lucru ar trebui incurajat sau este inutil, pentru ca romanul nu renunta la masina, autobuz, tramvai etc.

Adrian Cristea

Inconstantin

Krossfire

Lovingvama

Narcis Gavan

Ovidiu Draghia

Piticu

Subiectiv

Visurat

Vlad Bogos

Voce

Zoso

P.S. In plus, am o super-bicicleta, pe care am adus-o de la Timisoara cu trenul acum vreo 12 ani si, deoarece nasul nu m-a lasat sa o tin nici pe culoar, nici in vagonul pentru colete, am « parcat-o » pe o roata intr-o toaleta si am pazit la ea toata noaptea…

8 Răspunsuri to “Cu bicicleta in Europa”


  1. 1 krossfire mai 21, 2009 la 9:35 AM

    Nu-s calificat sa raspund desi actiunea imi pare inca un gest de fronda si usor periculos.

    Voi pune pe twitter link-ul la post pentru a raspunde biclistii adevarati ;)

  2. 3 George Hari Popescu mai 21, 2009 la 9:55 AM

    Eu tot răspund pe blog, chiar dacă nu sunt în lista bloggerilor agreaţi: http://www.cyberculture.ro/blog/tag/bicicleta . Dacă îmi ajunge mîine noua bicicletă comandată şi dacă pot amîna ce am de făcut sîmbătă, vin şi eu.

  3. 4 sebastian bodu mai 22, 2009 la 8:27 PM

    @ george hari popescu
    nu am bloggeri neagreati :) blog-roll-ul nu e batut in cuie, doar imobilitatea, bat-o vina, e cam mare. asa e cand esti doar blogger amator

  4. 6 sebastian bodu iunie 2, 2009 la 9:47 PM

    sa fie! macar sa votam pentru un mediu mai putin poluat (cred ca pachetul legislativ pe schimbari climatice este un mare pas inainte; astept sa vad si pozitia americanilor la conferinta de la Copenhaga, ca tratatul de la Kyoto expira)


  1. 1 Cu bicicleta în Europa | INconstantIN's INternet Trackback pe mai 21, 2009 la 9:30 AM
  2. 2 Strangers on the Net » Turul colegiului 13 cu bicicleta Trackback pe mai 21, 2009 la 10:00 AM

Lasă un răspuns

mai 2009
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 74,459 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

