Fluturasi toxici

Vanghelie continua campania murdara in sectorul 5 (nu ca nu m-as fi asteptat, cu atat mai mult cu cat are si el, ca si mine, sondaje). De data asta este vorba de niste flyere denumite Solutiile lui Bodu, aparute sub sigla PDL, care enumera niste asa-zise solutii din programul meu electoral, cum ar fi ca sistez lucarile la strazi (!), ca dam pietele la privati (pai Vanghelie a dat pietele la privati, transformandu-le in Economate, si nu la orice privati, ci la ai lui, care sunt furnizori ai acestor Economate) sau ca nu e nevoie de gradinite ca sunt mai bune cele private si alte tampenii de genul asta.

E a nu-stiu-cata marlanie care apare, dupa pagina platita din Can Can, dupa mizeria de emisiune de la OTV in care moderatorul DD il intreaba pe care este cum e posibil ca eu sa cumpar voturi (!) iar Vanghelie se arata revoltat (!), dupa pomeni constand in pachete cu mancare, biciclete, telefoane mobile, dupa voturi cumparate pe banda rulanta cu plata la domiciliu etc.

Asadar fluturasul asta cu “solutiile” nu este al meu, ci e facut de Vanghelie pe final de campanie. Orice om cu minim de inteligenta isi poate da seama ca fluturasul e o facatura. Din pacate inteligenta este variabila si mai mult decat sa pun acest mesaj pe blog, pt a dezminti, nu am ce sa fac. Mesaje de dezmintire prin intermediul mass-media nu mai sunt preluate (decat pe bani multi, pe care nu ii avem), fluturasi cu dezmintiri nu mai e timp a fi tipariti iar eu ma vad pe zi, in medie, doar cu 500 de persoane (mai putine decat destinatarii fluturasilor) carora pot sa le spun despre fals. Plangerea penala nu il mai sperie demult pe Vanghelie iar solutionarea ei are loc mult dupa ce aceasta campanie se va fi incheiat.

Sper ca flyerele si brosurile noastre care au inceput sa fie distribuite prin direct mailing sa anihileze efectul flyerelor false ale lui Vanghelie. Din pacate flyerele noastre nu prea ajung in zonele in care Vanghelie a distribuit falsul de care vorbesc (Livezilor).

Principalul nostru scop este de a mobiliza la vot electoratul pentru turul II (sloganul campaniei mele, pt acest tur este “cu un vot schimbi tot”). Nu ma sperie atat de mult faptul ca electoratul care m-ar vota ar crede in fluturasii lui Vanghelie cat ca acest electorat sa plece la munte sau la mare sau sa stea in casa in loc sa vina 5 minute la urne. El reprezinta peste 70% din cetatenii cu drept de vot din sectorul 5 si, daca nu se prezinta la vot, Vanghelie va castiga si de aceasta data pentru ca electoratul lui iese la vot, fie pt ca face parte din categoria celor care sunt multumiti de cum arata sectorul, fie pentru ca voteaza, daca primesc 100 de lei si cu o primata

11 Responses to “Fluturasi toxici”


  1. 1 george Iunie 13, 2008 la 3:52 PM

    Salut si succes!
    Astazi m-am trezit cu „solutiile lui Bodu” in cutia de scrisori si cu greu am reusit sa desfiintez cele scrise, in fata familiei. Grija mare! Unii chiar cred, mai ales cei care nu se ridica mai sus de „genunchiul broastei” si sunt multi! Si asta se intampla la 500m de Parlament, in zona Sabinelor, Acvila.

    Inca odata SUCCES!!!

    Un cetatean indignat.

  2. 2 Lady in Red Iunie 13, 2008 la 11:35 PM

    Multa bafta duminica si sper sa castigati indiferent de marlaniile de care s-a tinut Vanghelie in campania asta!

  3. 3 krossfire Iunie 14, 2008 la 6:26 AM

    Mai mult chiar, maimutoii lui vanghelie spameaza si online cu bullshituri gen ”Votati-l pe Vanghelie la 5” ca n-are rival si alte idiotenii.

    Speaking of which, lasand la o parte intalnirea de la dezbatere si daca viitorul primar (sper eu) Bodu n-ar face nimic, pe cuvant de onoare daca nu l-as vota oricum. Figura lui Vanghelie reprezinta pentru mine prostia acumulata in Romani in 20 de ani de tranzitie…

  4. 4 Cristian Iunie 14, 2008 la 10:18 AM

    Mentinez ca „Solutiile lui Bodu” este singurul fluturas pe care l-am primit in cutia de scrisori in toata campania… Dupa fluturasul cu „Afacerea Bordura” distribuit tot de PSD, in care acestia au ii indemnau pe cei ne multumiti sa intre pe site-ul lui „care este”, acum nu au mai facut aceasta greseala, iar fluturasul „toxic” pare autentic. Mai grav este ca nu au respecta Legea privind finantarea partidelor. Conform articolului 29 al legii mentionate, pe afisele si materialele de propaganda electorala trebuie imprimate denumirea partidului sau a aliantei politice care le-a comandat si denumirea agentului economic care le-a tiparit.

    Megem si duminica la urne pentru a il sprijini pe Bodu si Blaga!

  5. 5 Onix Iunie 14, 2008 la 1:04 PM

    Buna ziua. Singura data si singurul motiv pentru care as fi vrut sa locuiesc in sectorul 5 (locuiesc in 1), este pentru a va fi dat votul meu si a-l elimina pe acest „…..” analfabet care reprezinta unul din lucrurile rusinoase si revoltatoare care exista in aceasta tara .Sunt f. dezamagita, deasemenea realizand cat de multi ii seamana daca ajung sa il si voteze.. Si adevarul e ca daca arunci o privire in Bucuresti si vezi proportia celor care fac parte din alt regn ( nici macar animal ) nici nu ai cum sa te astepti la altceva. Oricum, va tin pumnii, succes !
    PS : felicitari pentru blog; si ma bucura faptul ca, pe langa scopul campaniei pentru primarie, acest lucru v-a adus destul de des pe la tv.🙂 toate bune !

  6. 6 diana Iunie 14, 2008 la 2:47 PM

    ce oameni stupizi imi sunt vecini!

    e revoltator cum se bucura unii sa vorbeasca la mobile oferit gratis
    printre muntii de gunoaie.

    pacat de cartierul meu in primul rand, de rahova. ai magazine de tot felul in rahova (deci mari sanse sa gasesti la orice ora ce ai nevoie), se face acuma un mall care ar trebui sa creasca pretul apartamentelor din zona; din rahova poti ajunge cu usurinta in centrul capitalei (15 minute pana la piata unirii, juma de ora cand nu e trafic pana la universitate sau romana). si cu toate astea, atat de rau famat! cum ar putea sa fie cartierul asta daca ar fi administrat cum trebuie!

    domnule bodu, va sustin in continuare atat prin prezenta mea la vot cat si in discutiile purtate cu cei pe care ii cunosc.

    si daca o sa castige vanghelie… e clar cat suntem de dobitoci noi, cei din sectorul 5.

  7. 7 norica Iunie 14, 2008 la 3:43 PM

    Nu sint din sector, dar va urez bafta! Cine stie…
    Oricum, ati facut o figura frumoasa pt. un tinar politician decent care lupta cu unul grobian.
    Totusi, PDL a pierdut la nivel de comunicare. Cautati-va comunicatori forte! Altfel nu veti razbi in fata unor rechini batrini de la psd, pnl etc. Chiar daca pd-l-istii apar putin pe tv, macar cind apar sa capteze atentia. Nu stiu unde ii veti gasi, dar gasiti-i repede! Trebuie sa va profesionalizati, fiecare pe un domeniu, faceti cusuri si la nivelul comunicarii, a atitudinii.Imaginea conteaza foarte mult la romani. Se vede si in lupta Blaga-Oprescu.
    Ceva nu merge in ultima vreme la PDL, parca nu e organizare, nu mai stiu cine conduce acolo. Atrageti profesionisti recunoscuti, ca sa ne convingeti ca aveti cu ce umple un guvern. De exemplu, PDL nu are om pt. Externe. Mi-am batut capul mult timp si nu am gasit pe nimeni.
    Imi cer iertare ca va bat la cap cu o zi inainte de alegeri, dar vremurile se anunta grele. Iar PDL a intrat in alegerile locale supraestimindu-se, realitatea fiind cam naspa.
    BAFTA! O sa va tin pumnii!

  8. 8 graur Iunie 15, 2008 la 11:27 AM

    D-le Sebastian Bodu,daca as fi un „stupid people” as crede ce scrie in hirtia aceea,DAR NU CRED CA 17 ANI DE SCOALA POT CRETINIZA UN OM .Sunt de acord totusi cu un punct din acel”program”:SISTAREA AJUTOARELOR SOCIALE ACORDATE PE CRITERII ETNICE.Daca unui om ii este foame nu-i da un peste,da-i o undita si invata-l sa pescuiasca.Cunosc un caz care a primit ajutor de incalzire ,in conditiile in care este zdravan si apt de munca(are aproximativ 40 de ani).Ar trebui sa luati la puricat toate dosarele de ajutor social,si cei care au semnat pe ele sa plateasca din buzunar sumele de bani acordate nefondat.Dupa parerea mea poti da un ajutor material unui infirm,unui batrin dar nu unui individ apt de munca.Sper de asemenea sa va vad si pe strada mea,FARA S.U.V.Daca ve-ti fi un primar corect si ve-ti face ce a-ti promis,ve-ti putea veni pe jos pe strada mea.

  9. 9 Lori Modoran Iunie 16, 2008 la 7:46 PM

    Imi pare rau ca nu ati castigat. Sectorul 5 ar fi avut mare nevoie de dumneavostra.

  10. 10 Masaj erotic Martie 30, 2011 la 2:44 AM

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*


  1. 1 Vanghelie intoxica Sectorul 5 cu pliante mincinoase | Blogu' lu' Gogu Trackback pe Iunie 14, 2008 la 9:20 PM

Lasă un răspuns

Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 109,030 hits

