Primul set de multumiri

Multumesc tuturor celor care au iesit la vot in sectorul 5, in Bucuresti, precum si in orice alt loc din tara. Desi am spus ca nu fac in mod direct politica pe acest blog nu pot sa nu le multumesc celor care m-au votat sau, chiar daca nu au domiciliul in sectorul 5, m-au incurajat prin mesajele lor.

Pe toti acestia ii rog sa isi ia pe sus rudele, vecinii, prietenii si sa iasa la vot pe 15 iunie, pentru ca se poate scapa de care este (11 procente diferenta intre noi ii dau cu siguranta frisoane).

Absenteismul a fost de 70% si ma adresez (si) pe aceasta cale celor care au preferat sa stea in casa sau sa plece din Bucuresti in loc sa mearga 20 de minute la vot: care este si-a mobilizat electoratul pe 1 iunie, nu mai are pe cine sa scoata la urne.

In mod logic, cei 70% sunt dezinteresati, nemultumiti, nehotarati, sictiriti, obositi, dezgustati s.a.m.d. Lor le spun asa: in sectorul 5 orice pom plantezi, se vede; orice parcare amenajezi, se vede; orice leagan montezi se vede, orice strada reabilitezi se vede.

Nu ii lasati pe cei care s-au lasat sedusi cu un kil de malai sau un telefon mobil chinezesc sa decida ca in loc de parcuri, parcari, locuri de joaca pentru copii, infrastructura, investitii s.a. sa avem in sectorul nostru mizerie, strazi desfundate, maidane sau subdezvoltare economica.

23 Responses to “Primul set de multumiri”


  1. 1 mihnea Iunie 2, 2008 la 6:16 PM

    daca era telefon mobil finlandez era mai bine?😀

  2. 2 BOBI Iunie 2, 2008 la 7:39 PM

    Cu placere, dar trebuie sa fiti mai activ! Macar pe la marginea maidanului, ca sa zic asa, in prelungirea ghencea, unde nu ajunge nimeni, decat cu fluturasi si unde oamenii chiar nu gasesc nici un imbold sa iasa la vot, desi il urasc pe vanghelie din tot sufletul. Mai aveti 2 saptamani de campanie, veniti si pe strazile acelea macar ca lumea va vede la fata.Sunt totusi multi dezorientati acolo si nimeni nu/i baga in seama nici macar in campanie, desi daca stau sa ma gandesc sunt destule voturi de dat.
    Sectorul 5 nu inseamna numai rahova si ferentari, unde aveti destul de putina intrare, pentru ca nu vorbiti limba lor, inseamna si acest cartier destul de vechi si din pacate uitat de toti. Macar incercati!

  3. 3 Matei Iunie 2, 2008 la 7:50 PM

    Eu stau in 3, dar am prieteni in 5 care au votat, si cu siguranta va vor vota in continuare.
    Dupa cum am mai spus: Sebastian Bodu: 99% ( nu pun 100% ca trebuie sa fim realisti😀 )
    Multa bafta!!!

  4. 4 alec Iunie 3, 2008 la 12:56 PM

    am speranţa că cei care nu au votat cu vanghelie în primul tur, vor vota împotriva lui şi în al doilea

  5. 5 Alexandra Iunie 3, 2008 la 6:46 PM

    Buna seara stimate domn Bodu, eu am o problema in legatura cu siturile dvs de campanie electorala, mai exact cu „votultauconteaza.info”. S-a organizat un concurs cu mici premii in functie de vizitele participantilor. Perioada a fost cuprinsa intre 5 mai – 1 iunie. Toate bune si frumoase pana pe data de 1 iunie cand urma premierea participantilor. De atunci si pana in momentul in care am postat acest mesaj acel site nu a mai putut fi accesat. Bineinteles ca ar exista scuze pt „caderea sitului” sau ceva de genu’ dar pacat de imaginea dvs care in ochii celor catorva sute de participanti si a miilor de vizitatori are de suferit, si doar pentru cateva premii (un minisistem audio care valoreaza ~230 lei, vreo 3 mp3 playere de aprox 100 lei fiecare si alte cateva stickuri si carduri de memorie) in valoare de aprox 1000 lei. Pun un mic pariu cu dvs ca ati pierdut cel putin 1 (UNU) participant care sa va voteze.
    Concluzie stimati cititori: cativa romani „au fost dati pe gheata” de alt roman. Dar…domnule Bodu, poate ca dvs nici macar nu ati stiut de acest mic incident…
    Rog un eventual reply.
    Sa aveti bafta in turul doi!

  6. 6 aurelian Iunie 3, 2008 la 8:27 PM

    @alec: nicio problema. Vom vota Eu sper ca cei care nu au votat deloc vor merge la vot pe 15 iunie.

  7. 7 sebastian bodu Iunie 4, 2008 la 8:58 AM

    @alexandra

    votultauconteaza nu este site-ul meu. este (sau mai bine zis a fost) o facatura si face parte din arsenalul de lupta al celui care este. nu am nici o implicare si habar n-aveam de existenta lui pana astazi, cand el deja nu mai exista.

    ar trebui ca cei inselati sa se duca la „dansul” sa revendice premiile pe care le promitea acolo. doar ca el nu da premii, ci doar pomeni.

  8. 8 Cristea Iunie 4, 2008 la 2:15 PM

    Hai ca-i tare faza, ti-au pus in carca „neplata” premiilor!!!
    Ia sa facem niste cercetari…

    PS (de fapt de asta venisem)Felicitari Sebastian si astept de la tine victoria in turul doi!

  9. 9 graur Iunie 5, 2008 la 1:40 PM

    Draga bobi,eu locuiesc in RAHOVA de 36 de ani si nu cunosc decit limba ROMANA.Bunicii mei au construit casa in care stau in 1952,cam de atunci exista cartierul Rahova (se chema comuna Tudor Vladimirescu).In Rahova NU SINT CHIAR ASA DE MULTI ETNICI RROMI ,dar pentru a afla aceste lucruri ar trebui sa te dai jos din masina cind ajungi in cartier.Acesta este un cartier „victima”a tuturor administratiilor locale si centrale .Primaria sectorului 5 nu ne-a oferit niciodata nimic(apa,canalizare,gaze,asfalt).Sper ca aceasta situatie sa se schimbe odata cu alegerile din 2008.

  10. 10 mihai Iunie 8, 2008 la 8:25 AM

    Buna ziua la toata lumea….sper doar ca lumea care este impotriva lui Vanghelie sa se duca la urne….eu am mobilizat toti prietenii si impreuna vom vota pentru dl bodu…asa ca numai daca mergem la vot putem spune ca intr-adevar vrem o schimbare in acest sector….
    nu va mai lasati dusi de nas cu telefoane si alte nebunii ce a mai dat vanghelie…tot din banii ce trebuiau investiti in apa si canalizare…
    de 2-3 luni a inceput sa zgarme prin tot sectorul doar doar mai aduna cateva voturi…ganditi-va ce a facut in toti acesti 8 ani…scoli si gradinite, care si astea probabil or fi fost renovate cu cine stie ce fonduri PHARE….
    P.S. go go bodu…majoritatea tinerilor te sustin…faza e sa nu ne dezamagesti….

  11. 11 Un Anonim Binevoitor Iunie 9, 2008 la 12:01 AM

    Stimate Domnule Bodu,
    Sunt una dintre cele care, impreuna cu familia, v-am votat pentru Primaria sectorului 5. Votez de 8 ani sperand intr-o schimbare, si vad ca aceasta nu se mai intampla! Cel putin aici, in fieful lui Vanghelie.
    Pentru a nu se considera ca urmaresc vreun avantaj sau vreun beneficiu de pe urma dezvaluirii simpatiilor mele politice, nu-mi voi da numele. Doar vreau sa va asigur de buna mea credinta!
    Am inteles de ce atatia ani Vanghelie a iesit din primul tur primar, si probabil, s-ar fi intamplat si de data aceasta: masa electorala a lui Vanghelie sunt tiganii si apartinatorii persoanelor cu handicapuri grave din acest sector, care apartin tot acestei etnii. Si vorbesc in cunostinta de cauza, caci si eu, la randul meu, desi nu sunt de etnie tiganeasca, sunt mamica unui baietel ce sufera de autism.
    Lunar, primaria ofera ajutoare banesti sau bonuri valorice, valoarea ajutorului nefiind niciodata mai mica de 900 ron. Din anul 2001, de cand sunt in evidentele primariei cu baiatul meu, doar de 2 ori am primit acest ajutor: o data 2000 ron, la un Craciun, si la un alt Craciun bonuri valorice in valoare de 900 ron, care, ulterior, mi-au fost impozitate din salariul de asistent personal, si am avut retineri de cca 300 ron, timp de 3 luni.
    Eu stiu ca doar bancnotele se impoziteaza, bonurile valorice nu!
    In fiecare luna, tiganii sunt aproape mutati cu totul in fata primariei, asteptand ajutoarele acestea pe care Vanghelie cu prisosinta le ofera acestor tigani, care imediat umplu carciumile, bucurosi de cadourile generosului nostru Vanghelie.
    Nu astept ajutoarele primarului, caci nu cer de pomana nimanui! Dar parca e revoltator sa vezi cum, in 5-6 ani de zile unii apartinatori ai persoanelor cu handicap grav primesc ajutoare consistente lunar, iar altii doar de 2 ori, sau niciodata, in toata aceasta perioada. Ca sa nu mai spun de campania pe care Vanghelie si-o face prin reprezentanti, prin fata blocurilor din sectorul 5, prin diversi agramati si colorati ca si el…
    Mi-e sila si mi-e greata ca un astfel de om imi reprezinta interesele la nivel local…
    As fi in stare sa va donez salariul meu pe 5 ani (in valoare de 340 ron, cu toate ca minimul pe economie, cu care sunt platiti asistentii personali, are alta valoare), ca sa va ajut sa va faceti campania de asa natura incat sa castigati la al doilea tur de scrutin…V-am facut campanie intre toti vecinii si cunostintele mele din acest sector, si cum avem spirit civic, sa fiti sigur ca ne vom exercita dreptul la vot…Faceti orice sa-l opriti pe acest Vanghelie sa mai ajunga in fotoliul de primar, va implor! Fraudati alegerile, daca e cazul, si o sa-mi asum riscul ca v-am instigat la o infractiune!
    Nu mai putem suporta umilinta si aroganta functionarilor din primarie, ca sa nu mai spun ca de 3 ani ma chinui sa intru in audienta la Vanghelie, pentru alte motive decat cele legate de bani, si inca n-am reusit sa-l gasesc vreodata in primarie…
    Poate e mai bine ca nu l-am gasit, caci la stilul extrem de corect la care vorbeste limba romana, cu siguranta nu m-as fi inteles cu el!
    Mult, mult, mult succes in turul 2, Domnule Bodu!

  12. 12 Un Anonim Binevoitor Iunie 9, 2008 la 12:03 AM

    Fac o rectificare: retinerile lunare pentru tichetele valorice au fost de 30 ron, nu de 300 ron, ca insemna sa nu mai iau salariu deloc! A fost doar o greseala de redactare, scuze…

  13. 13 Un Anonim Binevoitor Iunie 9, 2008 la 12:04 AM

    Si va mai spun ceva…Sectorul 5 e cel mai codas la capitolul licitatii, si ma refer la cele care apar in monitorul oficial! Campion, desigur, este sectorul 3, cum usor era de dedus!

  14. 14 manole Iunie 9, 2008 la 10:52 AM

    Dar sinteti disperata rau!
    Ia spuneti, la celelalte alegeri l-ati votat pe Vanghelie? V-a placut ca e independent si smecher, vorbeste bine, nu?
    Acum va iesi Oprescu, stiu ca-l votati. E independent, bucurestean, smecher, vorbeste bine.
    Peste 4 ani veti trimite o scrisoare asemanatoare despre Oprescu?
    Bucuresteni, treziti-va si alegeti oameni seriosi, nu maimute pentru distractie!

  15. 15 Un Anonim Binevoitor Iunie 9, 2008 la 11:50 AM

    manole, stati linistit, ca nu-s disperata! Data trecuta am votat cu Calin Catalin Chirita, pacat ca a fost un candidat relativ slabut, de aceea cred ca n-a iesit!
    Voi vota cu Vasile Blaga…Domnul Oprescu, pe vremea cand era director la spitalul Titan, a dat niste ordine pe care unii nu i le vor ierta niciodata! Si ma refer la stationarul de zi NPI.
    Nu stiu de ce vi se pare tie ca-s disperata si de unde ati tras inteleapta concluzie ca data trecuta am votat cu Vanghelie! Complet fals si eronat!
    In fine, poti sa crezi ce vrei! N-am fost niciodata simpatizanta PSD-ului sau a oamenilor de calitate indoielnica, oricat de inalte ar fi pozitiile pe care le ocupa!
    Nu vreau sa ma lansez aici in polemica cu dumneavoastra, doar am spus niste dedesubturi care se intampla prin primaria aia de ani buni, si culmea e ca se mai si intampla la vedere!
    Mesajul era pentru Domnul Bodu…si era un mod in care eu imi exprimam dorinta ca dumnealui sa iasa invingator in turul 2.
    De aici si pana la a trage concluzia ca l-am votat, e cale lunga!
    Probabil dumneavoastra ati avut simpatii pentru Vanghelie in trecut, pe care acum le regretati sau le mascati, nu am de unde sa stiu, dar, tinand cont ca din mesajul meu s-a inteles exact opusul, pot sa cred si eu acelasi lucru despre dumneavoastra!

  16. 16 Un Anonim Binevoitor Iunie 9, 2008 la 11:52 AM

    manole, stati linistit, ca nu-s disperata! Data trecuta am votat cu Calin Catalin Chirita, pacat ca a fost un candidat relativ slabut, de aceea cred ca n-a iesit!
    Voi vota cu Vasile Blaga…Domnul Oprescu, pe vremea cand era director la spitalul Titan, a dat niste ordine pe care unii nu i le vor ierta niciodata! Si ma refer la stationarul de zi NPI.
    Nu stiu de ce vi se pare ca-s disperata si de unde ati tras inteleapta concluzie ca data trecuta am votat cu Vanghelie! Complet fals si eronat!
    In fine, puteti crede ce doriti! N-am fost niciodata simpatizanta PSD-ului sau a oamenilor de calitate indoielnica, oricat de inalte ar fi pozitiile pe care le ocupa!
    Nu vreau sa ma lansez aici in polemica cu dumneavoastra, doar am spus niste dedesubturi care se intampla prin primaria aia de ani buni, si culmea e ca se mai si intampla la vedere!
    Mesajul era pentru Domnul Bodu…si era un mod in care eu imi exprimam dorinta ca dumnealui sa iasa invingator in turul 2.
    De aici si pana la a trage concluzia ca l-am votat, e cale lunga!
    Probabil dumneavoastra ati avut simpatii pentru Vanghelie in trecut, pe care acum le regretati sau le mascati, nu am de unde sa stiu, dar, tinand cont ca din mesajul meu s-a inteles exact opusul, pot sa cred si eu acelasi lucru despre dumneavoastra!

  17. 17 sebastian bodu Iunie 9, 2008 la 12:49 PM

    @Un Anonim Binevoitor
    @manole

    stiu ce face Vanghelie si cum imparte ajutoarele. multumesc pentru suport tuturor.

    in momentul de fata trebuie sa ne concentram pe mobilizarea la vot. este singura sansa ca cel care este sa fie invins. mizez pe mobilizarea tuturor celor care nu au ieit in turul I crezand ca Vanghelie este imbatabil si va iesi din primul tur. ei bine, nu a iesit. a luat sub 40% iar eu am luat 26%, in conditiile in care 5% din voturi au fost anulate (oare de unde erau acele voturi?🙂 ), asta ca sa nu mai vorbest de pomeni electorale, ajutoare de urgenta s.a.m.d.

    stiu ca procentul de electori care ies la vot in turul II este, statistic, mai mic decat al celor care ies in turul I (30% in sectorul 5), dar imi place sa sper ca in sectorul 5 va fi altfel, pentru ca aici nevoia de schimbare este maxima, pt ca cel care este si-a batut joc de administratie timp de 8 ani. stiu de asemenea ca Euro 2008 se suprapune cu alegerile (multumikta d-lui Tariceanu), dar sper ca ne putem rupe 20 de minute din ziua de duminica pentru a scapa o data pentru totdeauna de care este.

    in ceea ce priveste fraudarea alegerilor, aceasta nu se poate. dar va rog pe toti cei care puteti sa faceti o inregistrare video si/sau audio cu o tranzactie de cumparare de voturi sa postati materialul pe you tube

    daca dupa acest tur va ramane tot Vanghelie, inseamna ca majoritatea sectorului 5 fie il vrea (cei care il voteaza), fie este indiferenta cine conduce primaria (cei care nu vin la vot). si atunci nu mai avem ce face decat sa asteptam ca Vanghelie sa iasa la pensie din functia de primar😦

  18. 18 Andrada Iunie 12, 2008 la 12:03 PM

    Haideti sa mergem la vot duminica si sa votam schimbarea! Noi tinerii avem dreptul la ceva mai bun! Votati Bodu ca sa scapam de analfabeti si gunoaie. Sectorul 5 merita o conducere calificata pt.a nu ramane „cenusareasa” capitalei.Nu lasati pe altii sa hotarasca in locul vostru! Mergeti si votati, numai asa putem schimba viitorul nostru! Explicati-le parintilor, bunicilor si prietenilor vostri ce important este votul lor! Nu va lasati pacaliti pt. a 3a oara de cel care promite si nu face nimic decat in campanii electorale!

  19. 19 Alina Iunie 13, 2008 la 11:15 AM

    Sunt revoltata, azi (13.06.08-cand campania s-a incheiat), am gasit aruncat peste gard un flyer, intitulat „Solutiile lui Bodu”, Mesaj catre cetatenii sectorui 5, Eu Sebastian Bodu si echipa PDL, vom castiga Primaria sectorului 5, voi introduce ordinea….si un program:
    1 Voi sista imediat acordarea de ajutoare sociale
    2 Oprim lucrarile la strazi
    3 Pietele vor trece de la Primarie la investitorii privati
    4 Avem locuri suficiente in gradinitele private…..taxa de 10 milioane lei vechi e acceptabila..
    semnat: Sebastian Bodu
    Ma intreb oare cati din cei care au primit acest flyer isi dau seama ca e o facatura.
    Chiar nu se poate face nimic pe cale legala intr-o astfel de situatie?

  20. 20 banderash Iunie 16, 2008 la 1:05 PM

    Tinerii, si cei care de fapt le pasa de viitorul lor, cei care nu s-au uitat la bani si alte beneficii materiale … au votat Bodu…
    cei inselati de „cel care este”, cei mituiti de acelasi, cei nepasatori, cei cumparati, cei saraci, batranii si restul rromilor … au votat Vanghelie … aceste voturi au fost o escrocherie totala … si lipsa de fair play prin care Vanghelie l-a defaimat pe Bodu prin diferite minciuni (flyere si alte metode) si cumpararea cetatenilor cu un telefon, un memory stick si altele


  1. 1 ministru >> prim-ministru >> blogger? : INconstantIN.ro Trackback pe Iunie 3, 2008 la 9:53 PM
  2. 2 Cristealizari » Blog Archive » Sectia de Diversiune Online Trackback pe Iunie 4, 2008 la 4:39 PM
  3. 3 Vanghelie, strategul care este | Sorin Tudor Trackback pe Iunie 6, 2008 la 2:50 PM

Lasă un răspuns

Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 109,030 hits

