INCA 5 motive pt care EU merg la vot

(independent de faptul ca sunt candidat, candidatura mea nefacand obiectul materialelor postate pe acest blog, pt. asta avand un site de campanie):

  1. pt. ca locuiesc in sectorul 5 (din ianuarie 2001 si nu din 2008, cum au scris unii prin nu-stiu-ce ziare) si m-am saturat de care este. M-am saturat de nesimtirea lui, de incompetenta lui, de semi-analfabetismul lui, de practicile lui care tin de o republica bananiera. Fac o paranteza, apropos de analfabetism, la emisiunea de joi noapte (29.05) de la Pro TV “Alege-ti primarul”, l-am intrebat intr-o pauza pe colegul lui de partid si de tandem, Cristi Diaconescu, de ce foloseste termeni precum “germinare” si “abisal”, ca ma uitam la care este cum se holba ca râma la bordura si ma gandeam daca nu cumva i se suprasolicita neuronul. Fac a doua paranteza, apropos de practicile lui. Azi (30.05) a scris in ziarul 7plus, pe prima pagina si cu poza ca mi-a dat Prigoana 1 milion de euro in campanie ca sa se aleaga apoi cu un contract cu Primaria de la 5, daca eu castig. Eu cred ca milioanele se afla prin conturile de campanie a lui care este (sau la saltea), ca de aia sectorul a explodat in rosu de vreo 10 zile, de aia a triplat pomenile in alimente, de aia da telefoane mobile in fiecare zi etc. Iar eu dau flori pe strada, ca atata permite bugetul (partea buna e ca gestul este apreciat de cvasi-majoritatea doamnelor). Asadar stau si ma intreb cum se face ca “dreptul la informare” si “dreptul de a exagera, in scop jurnalistic” a devenit un nou principiu al dreptului romanesc, aplicat constant de catre instantele de judecata de pe la noi;
  2. pt. ca vreau ca sectorul 5 sa arate macar ca sectorul 4, ca sectorul 3 e deja departe si greu de ajuns din urma (mai ales ca nu va sta pe loc, chiar daca cel care este pleaca maine);
  3. pt. ca eu nu m-am saturat de Romania si, cata vreme locuiesc aici si sunt cetatean roman, vreau sa imi aleg singur conducatorii si nu sa aleaga altul pt. mine. Aici iar fac o paranteza. Profilul alegatorului constiincios este urmatorul: 50 de ani, maxim studii medii si locuieste in mediul rural. Votul lui este egal cu al meu (votul cenzitar a disparut de mult). De ce sa decida el pt. mine?
  4. pt. ca, fiind o persoana dintotdeauna informata (in sensul de consumator de stiri), cred ca votul meu se duce in directia cea mai buna sau, oricum, mai buna decat s-ar duce votul altuia;
  5. pt. ca mersul la vot dureaza doar 20 de minute, cum a spus si Presedintele. Chiar asa de mare efort fac, rupandu-mi 20 de minute dintr-o zi de duminica? De multe ori plecam din Bucuresti in week-end-ul cu votul, dar duminica seara, pana la inchiderea urnelor, ma duceam intotdeauna si votam. Daca nu plecam, ma duceam dimineata, ca sa imi iau aceasta grija de pe cap. Aici faci ultima paranteza. S-au apucat unii prin ziare sa scrie peiorativ despre cel de-al 5-lea motiv din primul set de motive postat pe blogul meu. Acolo vorbeam de cele 5 minute, cat dureaza votul efectiv si faceam o comparatie intre datoria civica si datoria conjugala. Ei bine, ori oamenii aia care au scris nu au umor, ori la ei in dormitor chiar asa se intampla si s-au simtit ofensati. Scuze, nu era o ofensa la adresa cuplurilor casatorite, era doar gluma care se preteaza la un blog personal. Oricum, precizarea unora dintre ei a fost buna: eu nu sunt casatorit (inca🙂. Sper insa ca viitoarea mea sotie sa nu ajunga ca si Peggy Bundy🙂 (zic eu acuma…), nu de alta, dar nu vreau sa-mi pierd apetitul pentru vot🙂

P.S 1. Fain apelul video la mobilizare a lui Adrian Cristea. Ma gandeam insa cum “jurnalistii” care au preluat cel de-al 5-lea motiv (comparativ, despre care vobeam mai sus) ar prelua un mesaj asemanator postat de mine pe blogul meu…Asadar autocenzura trebuie sa mi-o insusesc nu numai in relatia cu mass-media, ci si aici. Si mai zicea cineva la intalnirea cu bloggerii de ce politicienii au baut apa plata. Cum ar fi dat ca a doua zi sa ma vad in ziar cu o poza mare, avand in fata o sticla de whiskey. Parca si vad titlu de ziar “Betivul asta care vrea sa faca si sa dreaga la sectorul 5”. La cate epitete mi s-au pus, ma mai imbogateam cu unul.

P.S. 2. Ma bucur ca ce scriu eu pe blog este interesant pentru unii (inconstantin).

14 Responses to “INCA 5 motive pt care EU merg la vot”


  1. 1 Henrich Mai 31, 2008 la 2:18 PM

    Buna ziua,

    De vorbit se poate vorbi pana la nesfarsit si se pot gasi motive pro pentru ambele tabere dintre oamenii cu drept de vot.

    Daca reusiti sa eliminati cu argumente corecte fiecare punct din urmatorul articol de al meu, eu va garantez ca maine ma duc sa votez si voi face si fotografie.

    http://www.henrich.ro/politica-interna-si-externa/5-motive-ca-sa-nu-ma-duc-la-vot/

    O seara placuta🙂

  2. 2 teoctist Mai 31, 2008 la 4:58 PM

    Bafta maine!

  3. 3 Cristea Mai 31, 2008 la 5:50 PM

    Mdeah, asta e unul dintre motivele pentru care politicienii sunt nevoiti sa foloseasca „limba de lemn”: li se despica vorba-n patru, iar daca e de „dat la oua” li se scot figurile de stil din context.
    Dar asta-i politica, trebuie sa ai stomac pentru a o digera, altfel nu te baga.
    In rest… „N-ai cu cine, ba… niste tarani!”

  4. 4 aurelian Iunie 1, 2008 la 7:42 AM

    am mers si am votat… foarte interesante comentariile din jurul sectiei de vot… hjai sa vedem si rezultatele!

  5. 5 RADIO MEGAMIX Iunie 1, 2008 la 7:38 PM

    Felicitari Domnule Bodu pentru rezultat.Va anuntam caci colectivul si ascultatorii postului Radio Megamix va sunt alaturii.MESAJUL LUI VANGHELIE ESTE MIE I-MI PASA IAR MESAJUL NOSTRU ESTE NOUA NU NE PASA DE ACEEA NU-L VOTAM PE VANGHELIE.BAFTA IN TURUL 2

  6. 6 diana Iunie 1, 2008 la 8:26 PM

    Domnule Bodu,
    Eu sunt o biata studenta la Facultatea de Stiinte Politice si vreau sa imi cer scuze in numele sectorului meu. Sunt sigura ca nu mai e cazul sa mentionez despre ce sector e vorba. Sunt de-a dreptul dezgustata sa vad cati l-au votat iar pe Vanghelie.
    Se pare ca locuiesc intr-un sector orb, plin de oameni superficiali ce se entuziasmeaza atunci cand primesc telefoane mobile (de la Vanghelie) sau excursii moca (de la Becheanu), nereusind sa constientizeze ca o placere de 5 minute poate costa alti 4 ani de jeg urban.
    Oricum, imi pare bine ca intrati in turul al doilea. Stiu ca tine doar de noi sa scapam de mizeria asta de primar. Sper sa se mai trezeasca si altii pana data viitoare.
    Numai bine!

  7. 7 Alina Iunie 1, 2008 la 8:50 PM

    Felicitari, Sebastian! Eu una, TE VOTEZ. Nu pentru ca as vrea, ci pentru ca nu as vrea sa iasa Vanghelie. Prin urmare, sper sa iesi tu primar si peste 4 ani sa pot sa-ti scriu – Sebastian, ma bucur ca te-am votat. Te rog incearca, daca iesi primar, sa si faci ceva. Alina

  8. 8 Matei Iunie 2, 2008 la 7:21 AM

    Felicitari pentru rezultatul obtinut in primul tur. Tin pumnii pentru turul 2. E cazul sa ajunga un om capabil in fuctia de primar acolo, in locul maimutoiului aluia!

    Turul 2: Sebastian Bodu………………99%
    Marean Vanghelie care este:……1%

    Bafta multa!

  9. 9 marian Iunie 2, 2008 la 10:39 AM

    Felicitari pt calificarea in turul 2. Ai mult de recuperat dar mai ales ai de luptat cu pomenile lui vanghelie care sunt cel mai mare pricol pt tine. Sansa ta este cred eu ca tinerii sa iasa la vot . Nu stiu prin ce mijloace ii vei convinge sa faca acest lucru iar pe langa tineri sa vina la vot si cei care mai au un dram de minte pt ca i-mi pare rau sa spun dar vad fff multi oameni indobitociti de vanghelie. Fa-ti mult mai mult simtita prezenta in strada vb cu profesorii pe care vanghelie se lauda ca i-a cuparat cu cadouri si mese (lucru pe care eu l-am auzit din gura lui cand se lauda) vorbeste cu asociatiile de locatari care au primit primi telefoane si spunele ca un telefon de 100 de lei de la vanghelie contra un vot de-al lor valoreaza un miliard pentru vanghelie .

  10. 10 Dan Chiriac Iunie 2, 2008 la 10:57 AM

    Felicitari domnule Bodu! Voi merge si voi vota pentru dumneavoastra si in turul 2. Nu va lasati! Cautati sa atrageti cat mai multi oameni sa vina la vot. Trebuie sa facem ceva! Suntem satui de „fanarioti” ca Vanghelie!

  11. 11 marius Iunie 2, 2008 la 1:11 PM

    Am fost si am votat cu dvs. Dar in primul rand am votat impotriva lui Vanghelie. Rezultatul votului poate sa fie considerat cel putin un pas inainte in conditiile in care Vanghelie macar nu a mai castigat din primul tur.

    Cred insa ca pentru a castiga turul 2 (se poate!!! – aveti exemplul Basescu in 2000 cand a rasturnat rezultatul)trebuie sa fiti mai agresiv. Dupa mine, daca acceptati sugestii, „Facem ce trebuie” este mult prea general pentru o lupta cu cel „care este”. Ar trebui sa ironizati ba chiar sa atacati campania lui cu „Imi pasa”. De exemplu „Fac cele mai frumoase scoli si gradinite” este o enormitate de nivelul alamanahe. Cine s-a gasit sa deschida gura despre scoli, un semianalfabet! Un posibil atac ar fi „Spune ca face cele mai frumoase scoli, dar nu a absolvit nici una”. Ori „Spune ca face cele mai frumoase scoli, dar este spaima gramaticii”. Cum poate el, un semianalfabet incult, sa stie ce este aia o scoala frumoasa?

    Din cauza primarului care este, sectorul 5 a devenit o rusine. Aproape ca imi este jena sa spun ca stau in 5 pentru ca interlocutorul sa nu zambeasca ironic sau sa faca bascalie. Acest semianalfabet de desen animat a aruncat involuntat asupra tuturor cetatenilor din 5 o imagine caricaturala. Cand spui 5, spui Vanghelie, spui analfabetism, mahala, tiganie, spui caricatura, almanahe, maimutoi opariti, etc

    Primarul „care este” trebuie sa devina „a fost”!

    Daca el a dat telefoane mobile cadou, dvs ati putea da almanahe cu gafele si ineptiile lui Vanghelie.

    Cred ca ar trebui sa exploatati acesta directie, sa deveniti reprezentantul celor care s-au saturat de maimutoiul oparit Vanghelie. Inteleg dorinta dv de a face o campanie urbana si europeana, dar cand aveti in fata un specimen de asemenea natura trebuie sa va adaptati strategia.

    Afisele dvs, multe, sunt prea generale, poza mult prea banala, sloganul prea moale. Trebuie sa fiti mai creativ, sa loviti direct, dar si cu umor.

    Organizati un concurs pentru alegatorii tineri din cinciul antiVanghelie, care sa trimita caricaturi si sloganuri haioase antiVanghelie (premiate cele mai bune). Ii chemati pe toti intr-un loc simbolic si ii premiati acolo, cu presa si tv invitate. Un loc simbol de nivel Vanghelie! O strada a rusinii pentru anul 2008 de exemplu.

    Succes!!! Eu o sa fiu la vot si peste doua saptamani.

  12. 12 leon Iunie 3, 2008 la 3:39 PM

    Vreau sa-ti dau cateva informatii si anume:
    Un tip pe nume Ulise care este de etnie tigan duce la votare cu o masina alte pers. de aceiasi etnie sa voteze contra sumei de 50 de lei , pe tip il vei gasi vanzand telefoane mobile pe sos alexandriei, acelasi lucru se va intampla si in turul 2. Incepand de astazi 3-06-08 au fost chemati la primarie locatarii din livezilor si ferentari pt. a li se da ajutoare in suma de 300 de lei de persoana, pt a merge la vot. La sc gen 143 de pe banu maracine s-au adus laptopuri pt a fi date cadouri la profesorii din sector , ca acestia sa-l voteze pe vanghelie. Politia comunitara si corpul de control comercial a primit ordin de la primar sa pazeasca locurile unde se arunca gunoaie in loc sa-i oblige pe locatari sa incheie contracte cu un prestator de servicii si oricum el le spusese de 8 ani sa arunce gunoiul in strada ca-l va strange de acolo adp-ul fara probleme.

  13. 13 dragosh Iunie 13, 2008 la 7:54 AM

    votati BODU:;;; VANGHELIE de opt ani nu a facut decat sa dea ajutoare la rommi .daca cei care primesc ajutoare sociale ar presta orele de munca in folosul comunitatii sect 5 ar fi cel mai curat DAR!!!!. REALITATEA gestionarii primariei timp de opt ani se vede clar …D-NUL BODU SEBASTIAN VA RUGAM SI VA VOTAM DACA PUTETI ANIHILA ACEASTA CLICA DE HOTI AI PSD DIN SECTORUL IN CARE TRAIM.
    (mesaj de la un grup de alegatori)
    PS(verificati evidenta populatiei si veti constata ca mii de persoane au fost luate in spatiu pentru buletin in sect 5 !!#IDEM IEPURESTI #, COINCIDENTA SAU NU!!!!! )


  1. 1 Votaţi Sebastian Bodu la Sectorul 5! : INconstantIN.ro Trackback pe Mai 31, 2008 la 10:50 AM

Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 109,011 hits

