Despre concerte

Am fost sambata seara la concertul lui Kylie Minogue tinut pe stadionul Cotroceni. A fost un spectacol, cred eu, reusit. Lasand la o parte faptul ca este o femeie absolut superba, desi mica de statura, Kylie chiar canta bine. In plus, am fost placut impresionat atat de atitudinea ei deschisa, cat si de jocul scenic si coregrafia show-lui. Apreciez intotdeauna artistii pop care „muncesc” pe scena impreuna cu trupa de dansatori si nu stau lipiti de microfon.

In ceea ce priveste repretoriul, desi Kylie isi promoveaza cel de-al 10-lea album (X), pe langa piese precum Wow si In My Arms, mi-ar fi placut ca acesta sa includa mai multe cantece 80s. Stiu ca sunt subiectiv, dar asta este muzica cu care am crescut (in anii de gimnaziu si liceu). Am asteptat sa aud, pe langa I Should Be So Lucky si Step Back In Time, piese precum Loco-Motion, Je Ne Sais Pas Pourquoi, Got To Be Certain, Hand On Your Heart sau Especially For You (chiar daca Jason Donovan nu era pe scena🙂.

In rest, as fi vrut muzica un pic mai tare, macar sa ii acopere pe niste nesimtiti care stateau in spatele meu la vreo patru randuri si faceau ca toate animalele si, pe masura ce lumea din jur se enerva mai rau, ei se distrau mai tare si mai zgomotos. E bine ca la un moment dat indivizii au disparut, fie pentru ca i-au dat afara cei de la securitate, fie pentru ca si-au dat seama ca au gresit concertul si manelele se canta in alta parte. Facand o gluma, o doamna intre doua varste care statea langa mine m-a intrebat, retoric, daca respectivii stau in sectorul 5 si voteaza🙂.

Una peste alta, astept urmatorul concert la Bucuresti (cred ca Iron Maiden) si sper sa mai gasesc bilete la Whitesnake + Def Leppard, mai ales ca pe cel din 1997 l-am ratat, ceea ce se intampla foarte rar.

7 Responses to “Despre concerte”


  1. 1 Eugen Mai 19, 2008 la 5:51 AM

    Mi-ar fi placut sa merg la concert.A propos, stii ceva despre concertul lui Leonard Cohen din vara? Nu stim cand il mai prindem pe Mr.Cohen aici:)

  2. 2 andrei Mai 19, 2008 la 2:30 PM

    Kylie e geniala!!!
    am ratat concertul…deh, febra examenelor se apropie..dar, maybe next time😉 De pe albumul nou, mai imi place si Speakerphone, pe langa cele amintite de tine…oricum, arata bine, canta bine, are succes, atitudine..cam tot ceea ce are nevoie un artist pentru a-si castiga painea in ziua de azi.

  3. 3 ipo Mai 20, 2008 la 8:33 AM

    Dar despre intalnirea de la Club A ce ne puteti spune?

  4. 4 Silvian Mai 20, 2008 la 2:54 PM

    Va salut,

    Desi nu are legatura cu acest ultim post al dumneavoastra, citind rubrica „Despre mine”, am observat ca, mai mult sau mai putin serios, aveti oaresce regrete ca ati parasit echipa ING. Ulterior plecarii dumneavoastra din ING am facut si eu parte din acea echipa de care dupa aproximativ un an si jumatate s-a ales praful. Toti am plecat in avocatura din cauza unor schimbari nedorite si impuse in mod nefiresc. In cazul in care nu mai tineti legatura cu ei, va pot spune ca Marcel, Matei, Cristi (Vlaicu) sunt mult mai bine pe la diverse societati de avocatura din primul esalon al acestei piete (iar Anda are o pozitie de top management intr-un grup financiar foarte puternic).

    Toate cele bune si succese maxime!

  5. 5 traian Mai 21, 2008 la 9:31 AM

    Eu vreau sa votez PDL si Sebastian Bodu la sectorul 5. Singura problema este ca habar nu am care sunt candidatii PDL la Consiliul Local al sectorului 5. Puteti posta o lista ?

  6. 6 sebastianbodu Mai 21, 2008 la 6:06 PM

    @ traian metea: Lista o pot posta pe site-ul meu de campanie, nu pe acest blog. Eu nu ii cunosc, avand in vedere ca am venit la sectorul 5 odata cu nominalizarea ca si candidat.

  7. 7 traian Mai 22, 2008 la 2:36 PM

    Ar fi util sa postati pe site-ul de campania lista candidatilor la Consiliul Local. Va multumesc anticipat, Traian Metea


Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 109,030 hits

