De ce am ”ratat” o conferinta de presa

Politia a retinut de curand trei functionari publici din Primaria sectorului 5 care faceau parte dintr-o retea infractionala care escroca batrani, luandu-le casele. Stirea a facut inconjurul Romaniei si, prin intermediul mass-media, a ajuns si la mine.

Cineva mi-a sugerat sa fac repede o conferinta de presa in care sa il infierez pe Vanghelie pentru complicitatea morala cu acei functionari publici (unul dintre ei aparand si in materialele sale electorale). Nu am marsat pe aceasta idee, desi poate pentru unii poate parea tentanta, avand in vedere ca Vanghelie este contracandidatul meu direct.

De ce nu am tinut o conferinta de presa? Pentru ca mi s-a parut un gest ipocrit. Faptele respective nu le-am descoperit eu, ci Politia si Parchetul, fiind preluate imediat de catre mass-media. In plus, inteleg sa fac o campanie pozitiva, bazata pe idei si nu pe atacuri personale, respectiv sa arat ce se putea face daca ar fi existat vointa, spirit managerial si bun simt.

M-am uitat la conferinta de presa organizata ad-hoc de Vanghelie. Am vazut un om disperat, care simte ca ii fuge pamantul (terenul?:) de sub picioare, ca pierde competitia pentru fotoliul de primar. A jignit si a acuzat la intamplare, ca si cum toata lumea din jurul lui era de vina, mai putin el.

Si atunci, daca omul asta e cazut jos, doborat de propria incompetenta si delasare, de ce sa vin si eu sa-i mai dau un picior? Multi ar spune ca el asa ar fi facut, daca eu sau oricare altcineva ar fi fost in situatia lui. Probabil. Dar eu nu sunt Vanghelie. E adevarat ca nu am stat foarte mult la Bruxelles, dar am vreo 10 ani de experienta de lucru cu strainii (americani si europeni) care si-a pus amprenta asupra modului meu de gandire.

Asadar prefer sa il astept pe Vanghelie in ringul dezbaterii electorale. Sau gresesc?

6 Responses to “De ce am ”ratat” o conferinta de presa”


  1. 1 andrei Mai 17, 2008 la 6:50 AM

    nu gresesti deloc, sebastian! e foarte corect cum ai gandit situatia si imi dau jos palaria in fata ta! e adevarat ca vanghelie ar fi facut intocmai cum ai descris tu, dar hai sa fim seriosi, tu te compari cu vanghelie? cred ca nici nu se poate face o comparatie intre voi..prin asta ai aratat ca esti un om integru, pentru ca inainte de a fi candidat la primarie, esti om…politica schimba pe multi, dar ma bucur sa vad ca pe tine nu te-a schimbat!
    O zi buna!

  2. 2 Cristian Mai 17, 2008 la 4:15 PM

    In viziunea mea Vanghelie oricum este un om mort. Se va lua de mana cu Neculai Ontanu si vor pleca pentru totdeauna. Ati procedat corect, pentru ca mass-media si-a facut datoria, cazul este facut public, lumea stie despre el, deci cetateanul va lua in calcul si aceasta escrocherie. Si haideti cu toti sa ne abtinem in a mai pomeni numele primarului „care este” ptr ca ii facem campanie electorala gratis;)

  3. 3 Cristian Mai 17, 2008 la 7:20 PM

    Hal de declaratie, a`la Vanghelie!

    Citat din articolul „Sinceritate – Vanghelie nu îşi cunoaşte adversarii” din data de 16 Mai 2008:

    „Primarul sectorului 5, Marian Vanghelie, s-a declarat optimist în ceea ce priveşte câştigarea fotoliului de edil al sectorului pentru un nou mandat. „Nu ştiu care sunt adversarii mei din campania electorală. Eu îl cunosc doar pe Vasile Blaga, pe altcineva nu cunosc“, a declarat Marian Vanghelie. Referindu-se la punctele sale forte pentru campania electorală, Vanghelie a afirmat: „Nu mă poate agăţa nimeni pentru că nu am glume cu niciunul dintre Puiu Popovici, Constanda, Bittner, Petrache şi alţi oameni care au jefuit Bucureştiul“.”

    Ce reclama electorala sa ii mai facem si noi?!

  4. 4 mona Mai 17, 2008 la 8:25 PM

    Nu prea cred in coincidente, mai ales in campania electorala. Vedeti sa nu fie cu bataie mai lunga, sa se descopere asa ceva si prin alte primarii.Poate chiar la Capitala. Daca politia a descoperit afacerea, se poate sa fie pe filiera liberala.
    S-ar putea sa mai apara chestii de genul asta pina pe 15 iunie. Sint foarte parsive manevrele astea. Cel acuzat nu se poate apara prea eficienit, mai ales ca nu e timp pina la vot.Nu stiu cit de vinovat e Vanghelie, la urma urmei peste tot sint functionari care pot face multe treburi murdare fara ca seful sa stie.
    Se afla doar cind reclama cineva.
    Revenind la tema, ati facut bine. Lumea nu prea mai inghite acuzatii si taraboi, vrea ceva concret si pozitiv sa se intimple.

  5. 5 mona Mai 18, 2008 la 5:33 PM

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-3035691-alina-mungiu-pippidi-fosta-alianta-are-mai-multi-candidati-corupti-decat-psd.htm

    Asta remarcasem si eu in ultima vreme la PD-L. Nu stiu cine promoveaza greseala asta. Conducerea centrala sau pe plan local. Trebuie stopat acest lucru. Exista inclinare si bunavointa de a vota orice candidat PD-L, dar traseismul confuzeaza electoratul si-l demobilizeaza.Cum pot sa votez un candidat care pina mai ieri era la PSD sau PNL si-l injuram? Nu, asa ceva electoratul nu inghite, oricit de „taliban” ar fi .
    Voi, cei tineri, opuneti-va cu toata puterea „infestarii” partidului cu traseisti, oricit de tentanti electoral ar fi. Lumea s-a saturat de fetele vechi, prefera sa mearga sa voteze „la ghici” candidati tineri si necunoscuti.Nu uitati ca electoratul PD-L e destul de instruit, nu e usor de pacalit.Riscati sa-l pierdeti in favoarea PNL.
    Am urmarit in presa candidatii PD-L si am vazut citeva judete care au problema asta. Am fost foarte dezamagita.

  6. 6 vasile surcel Mai 25, 2008 la 4:04 PM

    Bodu: Asa îi pasa lui Marian Vanghelie!
    (15 mai 2008)

    Este revoltator ceea ce se întâmpla în Primaria Sectorului 5, unde niste functionari iresponsabili au speculat fara scrupule situatia unor batrâni bolnavi si singuri, pentru a-i lasa fara acoperis deasupra capului. Asa stie domnul Marian Vanghelie sa faca administratie aproape de cetateni.

    Situatia nu este singulara, înselarea persoanelor sarmane este o practica generalizata în Primaria Sectorului 5. De exemplu, multe dintre acestea sunt revoltate de faptul ca retele organizate le retin jumatate din banii primiti cu titlu de ajutoare sociale. Eu, Sebastian Bodu, îl consider pe Marian Vanghelie complice cel putin din punct de vedere moral la aceasta ticalosie. Se confirma astfel ceea ce am mai declarat: în ciuda afirmatiilor sale, lui Vanghelie nu îi mai pasa de sectorul 5 si de locuitorii acestuia.

    În loc sa creeze dusmani imaginari, cu care se lupta de zor de dimineata pâna seara, aparând cetatenii sectorului de pericolele care nu îi pândesc, Marian Vanghelie ar fi trebuit sa stea mai mult pe la Primarie si sa-si verifice angajatii prin intermediul unui corp de control. PD-L sector 5 este gata sa acorde asistenta juridica tuturor batrânilor pagubiti prin lacomia unor functionari si prin neglijenta lui Marian Vanghelie. Iar eu personal ma angajez ca, dupa ce voi ajunge primar al acestui sector, sa identific si sa sanctionez toate abuzurile administratiei iresponsabile care este cunoscuta sub numele de Administratia Vanghelie.

    Sebastian Bodu
    Candidatul PD-L la Primaria Sectorului 5


Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 109,011 hits

