Salutare tuturor

Sunt Sebastian Bodu si am intrat in blogosfera pentru ca este o zona in care lucrurile se spun direct si necenzurat.

Da, e adevarat ca subsemmnatul se poate exprima si in presa (inca ma mai baga presa in seama), insa nu e acelasi lucru. Poate ca intr-o noapte nu am somn, ma chinuie talentul si vreau sa fac un „public statement”.

Sau poate ca sunt suparat pe ceva sau pe cineva si vreau sa injur. Pacat insa ca educatia mea juridica nu ma lasa sa fac acest lucru, gandindu-ma tot timpul ca cineva poate sa ma cheme „la cremenal”; desi eu nu am dat pe nimeni in judecata, nici din presa, nici din politica, nici din fotbal, chiar atunci cand am fost facut troaca de porci (poate ca nu merita efortul).

Asa, ramasesem la motive. De ce blog? Pentru ca, spre deosebire de mass-media unde ordinele proprietarului, (auto)cenzura, parerile partizane, intrigile si atacurile comandate sunt ceva comun, pe blog zic ce vreau, limitele fiind doar bunul simt, alaturi de morfologia si sintaxa limbii romane.

Si pentru ca sunt ultimul blogger care se lanseaza la apa, vreau sa mai adresez un salut catorva din cei mai vechi in bransa:

Subiectiv: oare cum ar arata un clip electoral de hip-hop pentru Iliescu?

Piticu: 1. mi s-a parut interesant votul cu eutanasierea cainilor maidanezi; 2. exista un loc mai prost comercializat decat Branul: Castelul lui Dracula din Bistrita (cel bestelit de Anthony Bourdain)

Visurat: biroul cu fete si politisti era intr-o administratie a finantelor publice?

Arhi: Adrian Nastase e o persoana inteligenta, bun profesor universitar. Dar cam atat…

Dece: oare cum o fi sa critici Bucurestiul din Timisoara, vorba aia, oras cosmopolit!

Blegoo: chiar asa, blog la Ion Iliescu!!!

Mihnea: o cunosc pe Maria N., asistenta lui SF. E fata isteata, stiam ca a fost fotomodel, dar habar nu aveam de pozele astea “sportive”. Foarte interesante🙂

Cristealizari: felicitari pt. flash-mob-ul pro Teo Peter (Citez din „Balanta” lui Ion Baiesu: “Americanii? Niste tampiti. Va zic eu, ‘al mai prost om din lume e americanul”).

Cam asta cu salutul. Pe unii nu i-am salutat pt. ca nu am rabdare sa citesc ce scriu iar pe altii pentru ca ajung sa coboare prea mult nivelul blogului, greu de digerat chiar si pentru un politician:)

Asadar, primul lucru pe care il spun pe blog este acela ca autorul textelor voi fi chiar eu (nu ma pot abtine sa nu zambesc din nou la ideea ca Ion Iliescu, la 77 de ani in buletin si 30 in simtire, are un blog. Oare cine ii scrie textele?).

Al doilea lucru este acela ca nu incerc sa folosesc limbajul celor mai tineri ca sa par “cool”, ci propriul limbaj, respectiv al celui care mai are vreo doi ani si sare de 40 (da, stiu, nu imi arat varsta, lucru care imi creeaza atat avantaje, dar si dezavantaje).

Al treilea lucru este ca nu voi face reclama electorala partidului al carui membru sunt, ci imi voi promova propriile pareri.

10 Responses to “Salutare tuturor”


  1. 1 Lady in Red Aprilie 18, 2008 la 11:43 PM

    Va salut initiativa de a intra in blogosfera. Astept cu destul de mult interes acele « public statement-uri » de care vorbeati si pe care organele media nu le preiau pentru ca trebuie sa promoveze aceiasi actori politici care cotizeaza unde trebuie.
    Am gasit un posibil raspuns la ceea ce le-a trecut prin minte consilierilor lui Iliescu cand l-au sfatuit sa isi faca blog : au sperat sa ii asigure un loc in Guinness Book dar s-au impotmolit din cauza unei americance blogger la 108 ani…:))(http://www.realitatea.net/index.php?domeniu=7&stire=101816) Oricum nepotelul pesedist care redacteaza textele lui Iliescu face si el tot posibilul sa tina pasul in aceasta competitie.
    Pe curand !

  2. 3 done8989 Aprilie 25, 2008 la 8:42 AM

    Dacă nu ieşiţi primar poate o să deveniţi un blogger de succes.

  3. 4 Piticu21 Aprilie 26, 2008 la 12:07 AM

    tu scrii negru pe negru, cum vrei sa citesc ce scrie aici ?

  4. 5 Doiu' Aprilie 26, 2008 la 11:58 AM

    Bun venit in blogosfera!

  5. 6 Andu Aprilie 28, 2008 la 7:29 PM

    bun venit in blogosfera, recomand modificarea temei.

  6. 7 Catalin I. Mai 2, 2008 la 9:07 PM

    Am auzit ca pe vremea lui „Ceasca” se punea problema unui stadion in zona Zetari.Stiu ca acolo este un camp ce face legatura cu Magurele.Ar fi ceva de domeniul fantasticului un stadion sau un parc acolo ?

  7. 8 sebastianbodu Mai 3, 2008 la 3:21 PM

    @ Catalin I: Sunt f multe maidane care pot fi transformate in parcuri sau locuri de agrement (trebuie vazut intai regimul proprietatii, sa nu fie proprietate privata sau daca e, in ce masura se poate o expropriere pt cauza de uitilitate publica din partea PMB, singura care are patrimoniu, sectoarele neavand). In orice caz, sectorul 5 nu are decat 1,7 ha de parcuri, nu are nici o baza sportiva, nici un mall, nici o cresa s.a.m.d. asa ca orice faci se vede.


  1. 1 M`a salutat Bodu Trackback pe Aprilie 24, 2008 la 10:16 PM
  2. 2 » Campania electorală s-a mutat în blogofera claricedinu Trackback pe Noiembrie 18, 2009 la 2:52 AM

Lasă un răspuns

Aprilie 2008
L M M M V S D
    Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 109,030 hits

