Rezultatul concursului

CCastigator este Alin Farcas cu textul: “nu conteaza cat de lung ai parul“, pt urmatoarele considerente:

  1. e simpatic, un pic autoironic
  2. ma caracterizeaza dpdv personal si nu profesional (cele legate de ANAF vor fi fost uitate la un anumit moment in timp)

Astept o adresa unde sa trimit leul, fie prin posta, fie prin curier. Daca e prin posta, va trebui sa ridicati pachetul de la posta; daca e prin curier, va trebui sa indicati un interval orar aproximativ cand sunteti de gasit la adresa.

Le multumesc de asemenea tuturor celor care au participat la acest concurs

Update: Domnule Alin Farcas, saptamana asta veti primi leul prin posta. Inca o data multumiri si un sfat de la un finantist: nu il cheltuiti, investiti-l (adica ce o sa fac eu in sectorul 5)

5 Responses to “Rezultatul concursului”


  1. 1 aurelian mai 4, 2008 la 6:49 AM

    stau in 5 si te sustin. insa trebuie sa-mi promiti ca 5-ul va ajunge ca 3 in primul tau mandat. si trebuie sa te tii de cuvant macar pentru faptul ca am fost colegi si ti-am tinut biroul disponibil 1 an si ceva:). Bafta multa!

  2. 2 alin farcas mai 4, 2008 la 9:21 AM

    Era o … poveste … cea cu cheltuitul. Dupa cum poate ati observat, mie-mi plac povestile. :) Desi e greu ca un suflet de artist sa primeasca un sfat de la un creier de finantist, de data asta o sa faca sufletul o exceptie. :D Astept leul greu cu interes, iar la ajungere o sa-l setez sa functioneze pe post de magnet, dupa zicala “Ban la ban trage!” :)

  3. 3 anda mai 29, 2008 la 7:17 PM

    Bine si frumos ar fi fost daca d-l A.Farcas ar fi specificat si originea motoului “Nu conteaza…” Nu va grabiti sa spuneti Florian Pittis (desi i-ar fi placut foarte mult), vorbele apartin lui Dorin Liviu Zaharia. Gasiti informatii despre Dorin Liviu Zaharia pe site-ul http://www.radio3net.ro “Florian Pittis” .
    Succes, domnule Bodu!

  4. 4 alin farcas mai 31, 2008 la 10:37 AM

    Domnisoara Anda, va multumim ca ne luminati mintile, mascand de fapt reclama pe care o faceti acelui post de radio. Ne-am prins!


  1. 1 alinfarcas.ro || pamflezistul - DOI LEI GREI Trackback pe mai 8, 2008 la 5:39 PM

Lasă un răspuns

aprilie 2008
Lu Ma Mi Jo Vi Du
    Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 76,844 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

